Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video
Links
Βιβλίο Επισκεπτών
Επικοινωνία

Seazon 2007 sponsors


Αναζήτηση με το Google
 

Τα νέα μας...

Τέλος του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος με τίτλο!

Στον τελευταίο αγώνα του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος συμμετείχαμε και πάλι με συνοδηγό το Δημήτρη που απέδειξε στα προηγούμενα ράλλυ την αξία του ως συνοδηγός. Και πάλι θα είχε δύσκολη δουλειά αφού το πρωί του αγώνα η διαδρομή ήταν μέσα στην ομίχλη, με πολύ κρύο και υγρασία. Σε αυτές τις συνθήκες ο συνοδηγός παίζει πολύ σημαντικό ρόλο αφού καθοδηγεί τον οδηγό εκεί που δεν.. βλέπει!
Στην ανηφορική διαδρομή των 20 χλμ μπήκαμε αποφασισμένοι να δώσουμε το καλύτερο δυνατό για να είμαστε σε θέση να αφήσουμε πίσω τον διεκδικητή του Κυπέλλου, Κουμποτή που ήταν μπροστά μας βαθμολογικά. Και αυτό κάναμε, σημειώνοντας τον 4ο χρόνο γενικής στο πρώτο σκέλος με τις πολύ δύσκολες συνθήκες και φυσικά τον καλύτερο χρόνο της κατηγορίας μας. Ταυτόχρονα ο Κουμποτής είχε έξοδο, πράγμα που σήμαινε ότι ο.. τερματισμός μας χώριζε από την κατάκτηση του Κυπέλλου!
Στο δεύτερο σκέλος χαλαρώσαμε λοιπόν και τερματίσαμε στην τρίτη θέση της κατηγορίας έχοντας εξασφαλίσει ένα τίτλο που ακόμα και μετά το Ράλλυ ΔΕΘ δεν σκεφτόμασταν ότι θα καταφέρουμε να κερδίσουμε!
Αυτός ήταν ο μόνος τίτλος που έλειπε από το Νίκο μιας και ήδη από το 2004 έχει κερδίσει το Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου στην κλάση Ν/2 και το παλιότερο Κύπελλο Ράλλυ Σπριντ Βορείου Ελλάδος. Το 2005 έφτασε πολύ κοντά στην κατάκτηση του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος, όμως η ακύρωση λόγω... 8 χιλιοστών στο ύψος του αυτοκινήτου στο Ράλλυ ΔΕΘ εκείνη την χρονιά, τον άφησε στη δεύτερη θέση.

  • Διαβάστε την περιγραφή του αγώνα
  • Δείτε φωτογραφίες από τον αγώνα!

    07/11/07

    Νίκη στην Α/6 στο 32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ!

    Με διαφορά μόλις 2 εβδομάδων συμμετείχαμε στο 32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ και θα ήταν η πρώτη φορά που η ομάδα συμμετείχε σε αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ταυτόχρονα ήταν η επιστροφή του αγώνα στην περιοχή της Χαλκιδικής με ένα ασφάλτινο και ένα χωμάτινο σκέλος. Η ασφάλτινη ημέρα μετρούσε στο Κύπελλο Ασφάλτου και στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος σε παρόμοιες διαδρομές με το Ράλλυ ΔΕΘ. Η αρχή του αγώνα έγινε με μια νέα ειδική δίπλα στο Πόρτο Καρράς το βράδυ της Παρασκευής όπου και κάναμε την έκπληξη με τον 1ο χρόνο στα Α/6 αλλά και τον 16ο χρόνο στη γενική των Ελλήνων!
    Η καλή πορεία συνεχίστηκε και την ημέρα του... κυρίως αγώνα, όμως ένα πρόβλημα με τις βαλβολίνες έκανε το μπλοκέ να πατινάρει στις μεγάλες ειδικές του αγώνα και έτσι αρχίσαμε να μένουμε πίσω από την κορυφή της κλάσης. Όταν όμως οι κυριότεροι αντίπαλοι εγκατέλειψαν από προβλήματα βρεθήκαμε και πάλι στην πρώτη θέση μια ειδική πριν το τέλος του αγώνα ενώ ταυτόχρονα κάναμε και αγώνα επιβίωσης στις μεγάλες ειδικές του αγώνα. Η θέση κρίθηκε στην τελευταία ειδική του αγώνα που κερδίσαμε και η τελική διαφορά με τον δεύτερο Κουμποτή ήταν μόνο 2 δευτερόλεπτα σε 100 αγωνιστικά χλμ!
    Με αυτή τη νίκη βρισκόμαστε στη δεύτερη θέση του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος για τα 1600 κ.ε και μένει ο τελευταίος αγώνας στο Σπριντ Σερρών για να καλύψουμε μια διαφορά 5 βαθμών. Ραντεβού στις Σέρρες λοιπόν στις 4-5 Νοεμβρίου!

  • Διαβάστε την περιγραφή του αγώνα
  • Δείτε φωτογραφίες από τον αγώνα!

    12/10/07

    Πολύ καλή εμφάνιση στο 41ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

    Μετά την ακύρωση του Ράλλυ Δημόκριτος στην Αλεξανδρούπολη το πρόγραμμα των αγώνων μας συνεχίστηκε στο 41ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. που αποτελεί αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Με 91 συμμετοχές από τους καλύτερους συνδυασμούς της χώρας, δύο βραδυνές και έξι ημερήσιες ειδικές, ο αγώνας αποτέλεσε πρόκληση για την ομάδα που αυτή τη φορά είχε και πάλι νέο πρόσωπο στο δεξί μπάκετ. Νέος συνοδηγός για το υπόλοιπο της χρονιάς θα είναι ο Δημήτρης Κυπαρισσάς, φίλος από το Peugeot Sport Club που φέτος έχει κάνει τα πρώτα βήματα σαν συνοδηγός και του χρόνου θα τον δούμε και στη θέση του οδηγού. Στην πρώτη μας συνεργασία προσαρμόστηκε γρήγορα και μαζί φέραμε το κόκκινο 106 στην 7η θέση της κλάσης Α/6, χάνοντας μια θέση στην τελευταία ειδική για 8 δέκατα του δευτερολέπτου! Ο συναγωνισμός και η ευχαρίστηση που μας πρόσφεραν τα 100 αγωνιστικά χιλιόμετρα των 8 διαδρομών του αγώνα ήταν το καλύτερο δώρο της ημέρας αν αναλογιστούμε τις πολλές ατυχίες που είχαμε αυτή τη χρονιά. Ο τερματισμός στην 22η θέση της γενικής ήταν η απόδειξη του γρήγορου ρυθμού που είχαμε ενώ πολύτιμη εμπειρία αποτελεί και το γεγονός οτι περίπου στις ίδιες διαδρομές θα αγωνιστούμε σε δύο εβδομάδες στο Πανευρωπαϊκό Ράλλυ ΕΛΠΑ που και αυτό περιλαμβάνει μια βραδινή ειδική διαδρομή.

  • Διαβάστε την περιγραφή του αγώνα
  • Δείτε φωτογραφίες από τον αγώνα!

    26/09/07

    Τα νέα μας...

    2η θέση στα 1600 κ.ε. και πρώτο τοπικό πλήρωμα στο 11ο Ράλλυ Σπριντ Κοζάνης

    Στον τοπικό μας αγώνα οι προβλέψεις για ηλιοφάνεια κράτησαν μόνο μέχρι την αρχή του δεύτερου σκέλους και στη συνέχεια μια σύντομη βροχόπτωση που "έπληξε" τα περάσματα κυρίως των 1600 και 1400 κ.ε. είχε ως συνέπεια μεγάλες ανακατατάξεις στην κατηγορία μας. Επίσης ο Νίκος με βάση τις προβλέψεις δεν πήρε στο Βελβενδό τα ημιβρόχινα ελαστικά που θα ήταν κατάλληλα για το 2ο σκέλος! Με ένα πολύ καλό πέρασμα στη βρεγμένη διαδρομή με τα λάστιχα για στεγνό κατάφερε να κάνει τον 2ο καλύτερο χρόνο της πολύ ανταγωνιστικής φετινής κατηγορίας στον αγώνα, ενώ το πλήρωμα κέρδισε και την διάκριση του πρώτου τοπικού πληρώματος για 3η συνεχόμενη χρονιά στο Βελβενδό! Αυτό το αποτέλεσμα μας έφερε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας στην κατηγορία μας!

  • Διαβάστε την περιγραφή του αγώνα
  • Δείτε φωτογραφίες από τον αγώνα!

    15/06/07

    5η θέση στα 1600 κ.ε. του 13ου Ράλλυ Φίλιππος.

    Με... σκόρδα κολλημένα στο καπώ του 106 συμμετείχαμε στο Ράλλυ Φίλιππος που διεξάγεται κάθε χρόνο στην ευρύτερη περιοχή της γειτονικής Ημαθίας. Ο καιρός έπαιξε το μεγαλύτερο μέρος σε αυτό τον αγώνα μιας και η πολύ μεγάλη βροχόπτωση στο πρώτο σκέλος που μάλιστα ήταν η αφορμή να ακυρωθεί και το πρώτο "Σέλι" απαιτούσε βρόχινα λάστιχα. Χάνοντας πολύ έδαφος σε αυτές τις συνθήκες, μπορέσαμε να κάνουμε τους χρόνους μας μόνο στην επανάληψη των ειδικών που σταμάτησε η βροχή, με καλύτερη στιγμή τον 11ο χρόνο γενικής στο Τρίλοφο ΙΙ. Το τελικό αποτέλεσμα μας έχει φέρει στην 3η θέση της βαθμολογίας των 1600 κ.ε. και επόμενος αγώνας είναι το "εντός έδρας" Ράλλυ Σπριντ στο Βελβενδό Κοζάνης!

  • Διαβάστε την περιγραφή του αγώνα
  • Δείτε φωτογραφίες από τον αγώνα!

    24/05/07

    Μηχανικό πρόβλημα στο 5o Ράλλυ Σπριντ Αλεξανδρούπολης.

    Στον δεύτερο αγώνα του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος η ατυχία μας βρήκε στο πρώτο χιλιόμετρο ! του αγώνα όταν και έσπασε η βάση σαζμάν στο Peugeot 106. Με ασφαλή ρυθμό για τον κινητήρα και τη μετάδοση τερματίσαμε το 1ο σκέλος και επιστρέψαμε στο χώρο του service και με τη βοήθεια έμπειρου μηχανικού το μοτέρ στηρίχθηκε πρόχειρα. Η επισκευή άντεξε τόσο για να κάνουμε και πάλι σε ρυθμό βόλτας και το 2ο πέρασμα της ειδικής αλλά και για να γυρίσουμε οδικώς στην Κοζάνη!
    Μετά και τη δεύτερη "χαλαρή" εμφάνιση μας στα δύο πρώτα σπριντ, σειρά έχει το Ράλλυ Φίλιππος με 6 ειδικές διαδρομές στη γειτονική Ημαθία, στις 19-20 Μαϊου.

  • Διαβάστε την περιγραφή του αγώνα
  • Δείτε φωτογραφίες από τον αγώνα!

    04/05/07

    "Χαλαρό" ξεκίνημα στο Σπριντ Δράμας.

    Η αρχή για το 2007 έγινε στο Ράλλυ Σπριντ Δράμας που μας βρήκε να τερματίζουμε στην 4η θέση της κατηγορίας των 1600κ.ε. μετά από ένα "χαλαρό" αγώνα και πολλές μικρές αναποδιές. Το γεγονός ότι το αυτοκίνητο βγήκε από το συνεργείο το πρωί του Σαββάτου πριν τον... τεχνικό έλεγχο μετά από πρόβλημα στα φρένα ήταν απλώς η αρχή σε ένα αγώνα που δεν μας.. πήγε σαν ομάδα. Βέβαια ήταν και ο πρώτος αγώνας του Πασχάλη σαν συνοδηγός ο οποίος ανταποκρίθηκε πλήρως στα νέα του καθήκοντα!

    Ο αγώνας της Δράμας τα είχε όλα. Πολλές και καλές συμμετοχές, καλό καιρό και πολύ κόσμο, καλή οργάνωση και έτσι όλοι χαρήκαμε ένα ωραίο διήμερο στην όμορφη πόλη της Δράμας. Η συνέχεια θα δωθεί στην Αλεξανδρούπολη σε ένα ακόμα ράλλυ σπριντ και την ευκαιρία να.. επιστρέψουμε στο βάθρο!

  • Διαβάστε την περιγραφή του αγώνα
  • Δείτε φωτογραφίες από τον αγώνα!

    03/04/07

    Ξεκινάει η 5η χρονιά με νέο συνοδηγό.

    Με μικρές ετοιμασίες στο αυτοκίνητο, η ομάδα είναι έτοιμη να συμμετέχει φέτος στους αγώνες της Βορείου Ελλάδος με ένα νέο ξεκίνημα όσο αφορά τη σύνθεση. Νέος συνοδηγός θα είναι ο Πασχάλης Αγγελόπουλος από τη Θεσσαλονίκη, ο "φωτογράφος" του R40 που έχει επιμεληθεί και την σχεδίαση του Peugeot 106 μας, τις κάρτες που εκδίδονται κάθε χρόνο καθώς και τη φετινή επαγγελματική παρουσίαση της ομάδας.

    Και φέτος το budget μας έχει ορίσει συμμετοχή στο Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος που φέτος έχει μια πολύ σημαντική προσθήκη, το Πανευρωπαϊκό Ράλλυ ΕΛΠΑ που επιστέφει στη Χαλκιδική, διήμερο σε άσφαλτο και χώμα. Στόχος μας είναι η συμμετοχή και στο Ράλλυ ΕΛΠΑ και αν είναι δυνατό και σε κάποιο αγώνα του Κυπέλλου Ασφάλτου μέσα στη χρονιά.

    Τα ράλλυ στη Βόρειο Ελλάδα έχουν αφετηρία στη Δράμα που διοργανώνει τον 1ο αγώνα Ράλλυ Σπριντ την Κυριακή 1 Απριλίου 2007. Στον αγώνα έχουν δηλώσει συμμετοχή 41 πληρώματα ενώ στην πολύ γρήγορη ορεινή διαδρομή μετά το χωριό Καλλίφυτο οι προβλέψεις είναι για υγρασία η ψιλόβροχο.
    Δείτε όλες τις τελευταίες ενημερώσεις στο R40!


    26/03/07

    Εκδόθηκε η παρουσίαση της ομάδας για τη σαιζόν 2007.

    Κάθε χρόνο η ομάδα ετοιμάζει μια παρουσίαση της αγωνιστικής χρονιάς που έρχεται και διανέμεται ηλεκτρονικά και έντυπα. Φέτος όμως τα... στάνταρ έχουν ανέβει μιας και τη σχεδίαση επιμελήθηκε ο Πασχάλης Αγγελόπουλος που φέτος έχει και το δεξί μπάκετ στο Peugeot 106. Μετά λοιπόν την πολύ όμορφη σχεδίαση του αυτοκινήτου με τα νέα αυτοκόλλητα πέρυσι, ανέλαβε την παρουσίαση καθώς και το νέο μας λογότυπο.

    Εάν σας ενδιαφέρει η προβολή σας στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου μπορείτε να δείτε την εντυπωσιακή παρουσίαση της ομάδας σε μορφή Acrobat Reader.
    - Galfas Racing Team : Παρουσίαση και πρόγραμμα 2007 (αρχείο .pdf 1,35 MB)

    Ο Πασχάλης μπορεί να αναλάβει την προβολή και της δικής σας αγωνιστικής ομάδας.


    06/02/07


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007