Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

32o Ράλλυ ΕΛΠΑ Χαλκιδικής (5-6 Οκτωβρίου 2007)

Με διαφορά μόλις 2 εβδομάδων συμμετείχαμε στο 32ο Ράλλυ ΕΛΠΑ και θα ήταν η πρώτη φορά που η ομάδα συμμετείχε σε αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ταυτόχρονα ήταν η επιστροφή του αγώνα στην περιοχή της Χαλκιδικής με ένα ασφάλτινο και ένα χωμάτινο σκέλος. Η ασφάλτινη ημέρα μετρούσε στο Κύπελλο Ασφάλτου και στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος σε παρόμοιες διαδρομές με το Ράλλυ ΔΕΘ.

Η αρχή του αγώνα έγινε με μια νέα ειδική δίπλα στο Πόρτο Καρράς το βράδυ της Παρασκευής όπου και κάναμε την έκπληξη με τον 1ο χρόνο στα Α/6 αλλά και τον 16ο χρόνο στη γενική των Ελλήνων! Αυτό ήταν και σημάδι των προθέσεων μας για την κυρίως μέρα του ασφάλτινου σκέλους.

Το πρωί του Σαββάτου ξεκίνησε η πρώτη μεγάλη ειδική του αγώνα όμως στα μισά περίπου της διαδρομής εμφανίστηκε ένα πρόβλημα που θύμιζε πατινάρισμα συμπλέκτη. Αυτό συνέβαινε στις στροφές και στα κατεβάσματα ταχυτήτων στο κιβώτιο και έκανε προβληματική την οδήγηση στο όριο, έτσι αρχίσαμε να κόβουμε σε σημεία, ώστε να έχουμε περιθώριο στις στροφές που δεν έκανε εμπλοκή το... μπλοκέ. Όπως έγινε κατανοητό αργότερα, η βαλβολίνη που τοποθετήθηκε στο κιβώτιο πριν τον αγώνα ήταν ακατάλληλη για μπλοκέ διαφορικό και με τις θερμοκρασίες που αναπτύχθηκαν "έσπασε" και δεν είχαμε μπλοκέ.

Το αποτέλεσμα ήταν να μη μπορούμε να πάμε στον καλύτερο δυνατό ρυθμό και έτσι και στη δεύτερη μεγάλη ειδική του αγώνα χάσαμε δευτερόλεπτα σε σχέση με την υπόλοιπη Α/6. Αυτό δεν έγινε στη μικρή ειδική του αγώνα, το Παλαιόκαστρο, όπου η βαλβολίνη δεν προλάβαινε να ζεσταθεί τόσο που να αρχίσει το πατινάρισμα. Στο δρόμο προς το Service Park σκεφτόμασταν τρόπους να λυθεί το πρόβλημα, όμως οι σκέψεις μας ήταν ότι είχε τελειώσει ο συμπλέκτης και έτσι κοιτούσαμε από τη λάθος μεριά το πρόβλημα.

Χωρίς να αλλάξει κάτι συνεχίσαμε τον αγώνα μας με την επανάληψη του Πολύγυρου όπου αρχίσαμε να βλέπουμε πολλές εγκαταλείψεις από τους δυνατούς συνδυασμούς της A/6. Τελειώνοντας την ειδική πληροφορηθήκαμε ότι με τις εγκαταλείψεις και άλλες ατυχίες των αντιπάλων, είχαμε βρεθεί και πάλι στην πρώτη θέση της κλάσης και με διαφορά 28 δευτερολέπτων! Ο αγώνας τώρα ξανάρχιζε για μας αφού έπρεπε να... τερματίσουμε πιστεύοντας ακόμη ότι έχουμε τελειωμένο δίσκο συμπλέκτη και το πατινάρισμα να γίνεται έντονο από τα μισά των μεγάλων ειδικών του αγώνα όπως ο Ταξιάρχης ΙΙ που ακολουθούσε. Με γρήγορο και προσεκτικό για το αυτοκίνητο ρυθμό βγήκαμε και από αυτή την ειδική έχοντας όμως χάσει το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς μας, αφού ο Κουμποτής ακολουθούσε στη δεύτερη θέση με διαφορά 1,3 δευτερόλεπτα! και έμενε μόνο η μικρή ειδική "Παλαιόκαστρο" για το τέλος του ασφάλτινου σκέλους του αγώνα.

Με εμπιστοσύνη στο ότι το πρόβλημα δεν θα προλάβει να εμφανιστεί στα λίγα χιλιόμετρα της διαδρομής πήγαμε όσο καλύτερα μπορούσαμε και καταφέραμε να κρατήσουμε την πρώτη θέση και να αυξήσουμε κιόλας τη διαφορά μας, σημειώνοντας μια σπουδαία νίκη στον καλύτερο αγώνα ασφάλτου της χώρας μας. Μάλιστα το κέρδος ήταν μεγάλο και από βαθμολογικής άποψης για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος που ακολουθούμε φέτος, αφού με τις εγκαταλείψεις τόσων πληρωμάτων στην Α/6 βρεθήκαμε στη δεύτερη θέση της κατηγορίας με απόσταση μόλις 5 βαθμών από τον πρώτο Κουμποτή και μένει μόλις ένας αγώνας σπριντ για το τέλος! Το ραντεβού δίνεται για τις 4-5 Νοεμβρίου λοιπόν, στο Ράλλυ Σπριντ Σερρών που θα δώσουμε τη μάχη για την πρώτη θέση του Κυπέλλου.

Παραλειπόμενα :
- Νέος χορηγός για το 2007 είναι η Xenon Hellas, ειδικοί στην εμπορία και εγκαταστάσεις xenon.
- Ευρωπαϊκού επιπέδου το Service Park, άλλά μόνο για μερικούς. Όσοι δεν χώρεσαν στην άσφαλτο, μας βόλεψαν σε ένα διπλανό χωράφι!

  • Δείτε φωτογραφίες και video από τον αγώνα!
  • Δείτε την περιγραφή του αγώνα στο R40!
  • Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007