Seazon 2007 sponsors |
Αγώνες
Ο τοπικός αγώνας ράλλυ σπριντ που διοργανώνει ο Σ.Μ.Α.Κ. είναι η καλύτερη ευκαιρία για να αγωνιστούμε μπροστά στους φίλους του σπορ της περιοχής και φυσικά να προβάλουμε τους χορηγούς μας που έχουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την προβολή σε τοπικό επίπεδο. Η... συνταγή και φέτος ήταν η ίδια με την πετυχημένη περυσινή διοργάνωση μιας και πάλι επιλέχθηκε η περιοχή του Βελβενδού και η διαδρομή "Μετόχι" - Παλαιογράτσανο. Φέτος οι συμμετοχές ήταν περισσότερες από κάθε άλλη φορά μιας και πολλοί αγωνιζόμενοι είχαν ακούσει τα καλύτερα λόγια για τη διαδρομή και την τοποθεσία, ενώ ο αγώνας ήταν ο τελευταίος στη Β. Ελλάδα πριν τις καλοκαιρινές διακοπές. Έτσι σημειώθηκε συμμετοχή ρεκόρ με 45 συμμετοχές από όλη την Ελλάδα, φαινόμενο που γίνεται συχνά φέτος στις διοργανώσεις ράλλυ σπριντ που φαίνεται να πηγαίνουν πολύ καλά. Η ομάδα θα είχε και φέτος συνοδηγό το Θόδωρο Αγραφιώτη που απολαμβάνει τη θέση και τα καθήκοντα του συνοδηγού ενώ είναι παράλληλα και ο υπεύθυνος ελαστικών και από τους χορηγούς μας για τον αγώνα. Συγκεκριμένα οι χορηγοί μας για τον τοπικό αγώνα ήταν: καθώς και οι χορηγοί μας για το 2005: Με γνωστή τη διαδρομή σε όλα τα σημεία της μιας και την έχουμε τρέξει ήδη 2 χρονιές (και μάλιστα πάντα νικητές!) δεν είχαμε να ασχοληθούμε με γραπτά παρά μόνο με τα αμορτισέρ του 106 που είχαν τελειώσει και έπρεπε να γίνει κάτι για να πατάει σωστά το αυτοκίνητο. Μετά από αρκετές ιδέες αλλά και οικονομική στενότητα αγοράστηκε μια... μεταχειρισμένη τετράδα αμορτισέρ της Peugeot Sport (τα ασημένια) για να δούμε τι προτείνει η ίδια η Peugeot. Τα αμορτισέρ φορέθηκαν την Πέμπτη πριν τον αγώνα οπότε δεν υπήρχε και πολύς χρόνος για εξοικείωση. Το κύριο γνώρισμα είναι οτι είναι σχετικά μαλακά για αγωνιστικά αμορτισέρ και είναι τέλεια για την.. καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου! Το ίδιο βράδυ έγινε μια βόλτα στην Καστανιά που ερήμωσε τώρα που η κίνηση πηγαίνει στα τούνελ της Εγνατίας και ο Νίκος είδε να... δουλεύει περισσότερο τώρα πια το μπλοκέ διαφορικό (μάλλον από την ελεγχόμενη κλίση του αμαξώματος) και άρχισε να εμπιστεύεται τη νέα ανάρτηση. Στο καθαρά αγωνιστικό μέρος η νέα ανάρτηση ήταν ότι πρέπει για την διαδρομή του αγώνα και σίγουρα πιο ζυγισμένη για το μπρος και πίσω μέρος του αυτοκινήτου από το προηγούμενο setup με χοντρά και σκληρά αμορτισέρ πίσω και τα Bilstein "GrN" μπροστά που δεν αντέχανε για πολύ καιρό. Με καλό ζύγισμα, καλύτερη λειτουργία του μπλοκέ, άριστη γνώση της διαδρομής και... φρέσκα λάστιχα ήμασταν άνετοι να τα δώσουμε όλα και η χρόνος στο τέλος επιβεβαίωσε τα παραπάνω. Στο πρώτο σκέλος σημειώσαμε χρόνο 4:39 (με περυσινούς χρόνους στο 4:48 και 4:46) έχοντας τον πρώτο χρόνο στα 1600 κ.ε. και τον 5ο χρόνο γενικής σε 44 πληρώματα! Με ένα ακόμα άνετο και γρήγορο πέρασμα στο δεύτερο σκέλος κατεβάσαμε και ένα δευτερόλεπτο παίρνοντας τη νίκη στα 1600 κ.ε., την 4η θέση γενικής (μετά την εγκατάλειψη του Κριαρά), ενώ πήραμε και την διάκριση του πρώτου τοπικού πληρώματος ! μετά τις ατυχίες των Διάφα και Ζέρβα που μπορούσαν να βρεθούν μπροστά μας αν δεν είχαν ηλεκτρικά προβλήματα ο πρώτος και μικροέξοδο ο δεύτερος. Η απονομή στο χώρο τερματισμού, δίπλα από το εστιατόριο "Μετόχι" που δώθηκε γεύμα για τους συμμετέχοντες και την οργάνωση του αγώνα, έκλεισαν ένα όμορφο διήμερο που περάσαμε με πολλούς φίλους αγωνιζομένους αλλά και την παρέα μας από την Κοζάνη. Το αγωνιστικό μας πρόγραμμα θα συνεχιστεί μετά το καλοκαίρι με το Ράλλυ ΔΕΘ και τους επόμενους αγώνες Ράλλυ Β. Ελλάδος. Παραλειπόμενα :
| |||||||
Galfas Racing Team - © 2003-2007 |