![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Seazon 2007 sponsors |
Αγώνες
Η αρχική έκπληξη του Νίκου για το πως μπορεί να βρέθηκε χαμηλότερο τη στιγμή που έχει μετρηθεί σε πολλούς αγώνες και ήταν σωστό, είχε την απάντηση στην τελευταία αλλαγή που έγινε στο αυτοκίνητο. Πριν το Σπριντ Κοζάνης μπήκε μια μεταχειρισμένη τετράδα αμορτισέρ Peugeot Sport τα οποία προφανώς και κράτησαν το σασί λίγο χαμηλότερα και τόσο ώστε να ξεφύγει από τις προδιαγραφές αλλά να μην το καταλάβουμε με το.. μάτι (μιας και από το... 2003 δεν ασχοληθήκαμε με το ύψος του αυτοκινήτου!). Αυτή η αμέλεια να το ξαναμετρήσουμε μετά την αλλαγή των αμορτισέρ μας κόστισε τα... κύπελλα και τους βαθμούς του αγώνα. Μικρό το κακό λοιπόν μιας και κάναμε έναν από τους καλύτερους αγώνες μας στις ειδικές της Χαλκιδικής και μάλιστα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
Μετά το service κατευθυνόμαστε για την Ολυμπιάδα, μια αγαπημένη ειδική. Έχουμε φορέσει για πρώτη φορά λάστιχα Hankook Z209 Hard μπροστά και πάμε για καλό πέρασμα στα πατημένα κομμάτια. Μέσα στην ειδική βρήκαμε και το μπροστινό αυτοκίνητο που είχε πρόβλημα αλλά δε μας εμπόδισε να περάσουμε (μπράβο στο Δουλκερίδη jr), αλλά η επίδοση δεν ήταν η αναμενόμενη μιας και κάναμε ίδιο χρόνο με το περυσινό πρώτο πέρασμα με... ημιβρόχινα λάστιχα! Εδώ παίρνουμε 2" από τον Παρταλιό και μας δίνει 1" ο Γαλάνης. Στο τέλος της ειδικής υπάρχει έλεγχος από τους τεχνικούς έφορους και εδώ είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το ύψος να είναι εκτός ορίων σε δύο τροχούς. Πάνω που η εξέλιξη θα έδειχνε μάχη μέχρι την τελευταία ειδική, ήρθε αυτό για να μας χαλάσει την ηρεμία... Η συνέχεια ήταν στη νέα ειδική του αγώνα, τον Τσουκαλά Ι, μια πολύ γρήγορη ειδική με πολλές καμπές για 4ες και 5ες. Έχοντας εμπιστευτεί τα νέα λάστιχα μπροστά ο Νίκος δεν κάνει κράτει στα πατημένα και σημειώνουμε καλό χρόνο στη γενική, έχοντας κερδίσει άλλα 2" από τον Παρταλιό και στον αγώνα μας χωρίζει μόνο ένα δευτερόλεπτο! ενώ ο Γαλάνης και πάλι μας έδωσε άλλα 3,5" και βρισκόταν μόλις 5" πίσω μας!!! Με αυτά στο νου αλλά και το πρόβλημα που άρχισε να ξεκαθαρίζει στο μυαλό του Νίκου για την προβλεπόμενη κατάληξη, ήρθε η ώρα για τον Ταξιάρχη ΙΙ. Με πολύ... φόρτωμα και πολύ όρεξη για φουλ επίθεση ο Νίκος κάνει χρόνο 6" κάτω από το προηγούμενο πέρασμα και χρόνο 8:59.87 !!! που με... κανονική ψυχική υγεία δεν θα γινόταν (με τις δεδομένες προφυλάξεις σε σημεία). Με πολύ μεγάλη χαρά για αυτό το πέρασμα στο τέλος της διαδρομής έχουμε αρχίσει να βρίσκουμε το νόημα της προσπάθειας και χαλαρώνουμε από τις μαύρες σκέψεις. Δυνατά κατέβηκε το βουνό και ο Παρταλιός που έκανε ίδιο χρόνο, ενώ χαλαρώσαμε λίγο την πίεση του Γαλάνη που έμεινε πίσω με επιπλέον 5". Δύο ειδικές πριν το τέλος και με μόνο 1" να μας χωρίζει από τον Παρταλιό, είχαμε τώρα την Παλαιοχώρα ΙΙ που ξέραμε ότι ο Δημήτρης θα φύγει μπροστά λόγω των πολλών ανηφορικών κομματιών που έχει. Ενώ κάναμε και πάλι το καλύτερο δυνατό, κάναμε ίδιο χρόνο με τα περάσματα του Θερμαϊκού. Βέβαια είχαμε και μια μικρή ατυχία όταν ξηλώθηκε ένα πλαστικό φτεράκι του πίσω τροχού πού έβρισκε στον τροχό κάνοντας έντονο θόρυβο και από το παράθυρο φαινόταν σαν.. στραβή λαμαρίνα που έκανε την καρδιά του Νίκου να πάει στην κούλουρη! Στο τέλος της ειδικής κατέβηκε από το αμάξι και κατάλαβε τι έγινε, ξήλωσε το φτεράκι και το.. πέταξε στο πίσω μέρος του 106. Με έκπληξη είδαμε ότι ο Παρταλιός είχε ανοίξει μόνο για 2" (αργότερα μας είπε ότι έπαθε κράμπα μέσα στην ειδική!).
Μετά το τέλος του αγώνα ήρθε και η ακύρωση ως φυσικό επακόλουθο της μέτρησης και έτσι δεν πήραμε τους βαθμούς της 3ης θέσης στα 1600 Β.Ελλάδος που θα μας είχαν εξασφαλίσει μεγάλο προβάδισμα για τη συνέχεια και με μόνο δύο αγώνες να μένουν σε Αλεξ/πολη και Σέρρες. Ας είναι, ο αγώνας που κάναμε ήταν όσο καλός θέλαμε, τερματίσαμε στην 23η θέση της γενικής σε αγώνα Πρωταθλήματος με τις καλύτερες δυνατές συμμετοχές και ακούσαμε τα καλύτερα λόγια για τα περάσματα μας. Η συνέχεια λογικά πρέπει να δοθεί στο ράλλυ Αλεξανδρούπολης.
Παραλειπόμενα :
| |||
Galfas Racing Team - © 2003-2007 |