![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Seazon 2007 sponsors |
Αγώνες
Μετά την ακύρωση στο Ράλλυ ΔΕΘ χάθηκε το βαθμολογικό πλεονέκτημα για τα 1600 κ.ε. του Κυπέλλου Β. Ελλάδος και έτσι στον αγώνα της Αλεξανδρούπολης θα έπρεπε να είμαστε μπροστά από τους Παρταλιό-Μαύρο που είχαν περάσει μπροστά στη βαθμολογία. Ο αγώνας της Αλεξανδρούπολης είναι πολύ καλός οδηγικά και έτσι έπρεπε να τα δώσουμε όλα για να ευχαριστηθούμε και να πάρουμε και το αποτέλεσμα που θέλαμε. Πέρυσι βέβαια μπήκαμε με πολύ... φόρα και είχαμε και την μοναδική εγκατάλειψη εκείνης της χρονιάς από έξοδο στην 1η κιόλας ειδική του αγώνα! Στη φετινή διοργάνωση παρέμεινε η μεγάλη ειδική ως έχει, η Ε.Δ. "Πεύκα" έγινε ανάποδα ενώ προστέθηκε και πάλι μια μικρή αλλά πολύ γρήγορη ειδική. Με σωστή συνταγή λοιπόν ο αγώνας είχε όλες τις προϋποθέσεις για μια επιτυχημένη διοργάνωση, όπως και τελικά έγινε, εκτός του μικρού αριθμού των 31 συμμετοχών για ένα ακόμα αγώνα του Κυπέλλου Ράλλυ Βορείου Ελλάδος. Χαρακτηριστικό είναι ότι όχι μόνο δεν δηλώθηκε κανένα άλλο αυτοκίνητο στην κλάση μας Ν/2 αλλά ακόμα και τα Α/6 ήταν μόνο δύο! Έτσι το 106 μας δηλώθηκε σαν Α/6, φορέσαμε την σκούπα στην εισαγωγή αέρα και... μείναμε στο ύψος που έτρεξε το αυτοκίνητο στο ΔΕΘ. Εκτός από το Saxo GrA του Δ. Παρταλιού είχαμε και μια συμμετοχή από Αθήνα με το λευκό Peugeot 106 (πρώην Μιχελακάκη από πίστες) και οδηγό τον Χρηστακίδη. Η εκκίνηση του αγώνα δόθηκε το βράδυ του Σαββάτου στον Φάρο της πόλης με πολύ κόσμο να παρακολουθεί αυτοκίνητα και πληρώματα. Την επόμενη τα πληρώματα ξεκίνησαν από το park-ferme για να κάνουν τις 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές του αγώνα. Στην πρώτη ειδική "Πεύκα Ι" πήγαμε με σωστό ρυθμό και πολύ φύλαξη σε ορισμένα κομμάτια με πολύ σκόνη από τα έργα που γίνονταν εκεί. Κάνοντας τον 13ο χρόνο γενικής είχαμε ίδιο χρόνο με τον Παρταλιό και η μέρα ξεκινούσε με μια ωραία κόντρα στα χρονόμετρα ! Στη συνέχεια ήρθε η Ε.Δ. "Κίρκη Ι" των 20χλμ. Εκεί κάνοντας τον 11ο χρόνο γενικής πήραμε 10" διαφορά από το Saxo και έτσι συνεχίσαμε για την επόμενη. Στα 5 χλμ της πολύ γρήγορης Ε.Δ. "Συκοράχη Ι" είχαμε ένα τετακέ που μας κόστισε πολύ μιας κάναμε από τους τελευταίους χρόνους γενικής. Η διαφορά των 10" χάθηκε και τώρα ήμασταν 2" πίσω. Στο service που ακολούθησε γεμίσαμε βενζίνη και μπροστά φορέθηκαν αναγκαστικά πιο σκληρά λάστιχα μιας και τα παλιά μας Pirelli είχαν τελειώσει. Αυτό θα δημιουργούσε μια μικρή αστάθεια στα πολλά χλμ και το ξέραμε. Στην επανάληψη της Ε.Δ. "Πεύκα ΙΙ" πήγαμε λίγο πιο γρήγορα σε ορισμένα σημεία βελτιώνοντας κατά 6" το χρόνο από το πρώτο πέρασμα. Ο Παρταλιός όμως εδώ έκανε ακόμα καλύτερο χρόνο δίνοντας άλλα 2" στη διαφορά. Με 4" συνολική διαφορά μπήκαμε στην μεγάλη "Κίρκη ΙΙ". Εκεί έπρεπε να πάμε τόσο καλά ώστε να ξαναπάρουμε διαφορά για να έχουμε ελπίδες. Τελικά κατεβάσαμε μόνο 2" από το πρώτο πέρασμα ενώ ο Παρταλιός τα πήγε περίφημα και μας έδωσε και εδώ 5", οπότε και χάθηκε το παιχνίδι για εμάς. Στην τελευταία ειδική φυσικά πήγαμε με ρυθμό τερματισμού, όμως στο ίδιο σημείο που είχαμε φέρει τετακέ, ο Νίκος ξαναέχασε στιγμιαία τον έλεγχο σε σαφώς πιο ήρεμο ρυθμό !!! και το έφερε μετά από 2-3 διορθώσεις!!! Πραγματικά πολύ περίεργο εκείνο το σημείο.
Παραλειπόμενα :
| |||
Galfas Racing Team - © 2003-2007 |