Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

34ο Ράλλυ Θερμαϊκού (09-10 Απριλίου 2005)

Το Ράλλυ Θερμαϊκού είναι ο πρώτος αγώνας ράλλυ κάθε νέας αγωνιστικής χρονιάς για τη Βόρειο Ελλάδα και φέτος ήταν η πρώτη χρονιά που δεν μετράει στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου, αλλά μόνο στο Κύπελλο Ράλλυ Β. Ελλάδος. Μετά το ζέσταμα της ομάδας στο Σπριντ Σερρών εδώ θα συμμετείχαμε για να αρχίσουμε την πορεία μας στα 5 ράλλυ του Κυπέλλου (Θερμαϊκού, Φίλιππος, Σερρών, ΔΕΘ και Αλεξανδρούπολης). Οι μόλις 25 συμμετοχές του αγώνα ήταν κάτι που δεν έδινε ενθουσιασμό όμως τελικά ο αγώνας έγινε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, με πολύ κόσμο και καλό καιρό. Στόχος μας θα ήταν μια καλή παρουσία στα 1600 κ.ε. που βαθμολογούνται για το Β. Ελλάδος ενώ η κλάση των Ν/2 έκλεισε με μόλις 3 συμμετοχές.

Με καλή γνώση των ειδικών ξεκινήσαμε τον αγώνα μετά την εκκίνηση στην παραλία της Θεσσαλονίκης το πρωί της Κυριακής. Η σχεδίαση περιελάμβανε 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές που κάθε μια ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και θέλαμε να κατεβάσουμε χρόνους σε σχέση με τα περυσινά μας περάσματα στο ΔΕΘ. Πρώτη ειδική της μέρας ήταν η Παλαιοχώρα Ι, όπου και μπήκαμε με πολύ καλό ρυθμό και το κυριότερο χωρίς κανένα λάθος. Έχοντας το Νο22 στις πόρτες, είδαμε με μια μικρή έκπληξη ότι είχαμε κάνει το δεύτερο χρόνο στην F3!!! και τον 8ο γενικής.

Συνέχεια είχε ο Ταξιάρχης Ι με τα κατηφορικά του Χολομώντα και τερματισμό στην Αρναία. Και σε αυτή την ειδική τα πήγαμε καλά, κατεβάζοντας χρόνο από τα περυσινά μας περάσματα και κάνοντας τον 3ο χρόνο στην F3. Εδώ σημειώθηκαν και πολλές εγκαταλείψεις με αποτέλεσμα να βγουν μόνο 17 αυτοκίνητα από την ειδική! και εμείς να έχουμε την 7η θέση γενικής.

Τρίτη ειδική ήταν το Παλαιόκαστρο Ι, μια πολύ γρήγορη ειδική που έπρεπε να φυλάξουμε σε κάποια σημεία λόγω της ανάρτησης. Φέτος λόγω έλλειψης χορηγών δεν μπήκαν φρέσκα αμορτισέρ και στα πολλά χλμ υπάρχει σχετική αστάθεια επάνω σε στροφές, οπότε και φυλάμε τα ρούχα μας. Και εδώ μείναμε σε επαφή με τους πρώτους έχοντας τον 4ο χρόνο της F3. Στο service park μάθαμε αναλυτικά τους χρόνους και βρισκόμασταν στην 4η θέση της F3, με τους Πάζη και Μπρόζο αρκετά κοντά σε χρόνο και θέλαμε να μην αφήσουμε.

Στην επανάληψη της Παλαιοχώρας ΙΙ πήγαμε πάλι καλά κάνοντας τον 3ο χρόνο F3 (πρώτος και με διαφορά ο Κωνσταντίνου με Peugeot 206) αλλά με το Μπρόζο να ανοίγει τη διαφορά στα... επίπεδα που έπρεπε να είναι ! Στον Χολομώντα ΙΙ πήγαμε και πάλι καλά, κατεβάζοντας άλλα 4" από το πρώτο πέρασμα, όμως και πάλι ο Μπρόζος μας έριξε 15" και κάπου εκεί τελείωσε το όνειρο για μια καλύτερη θέση στα 1600 Β.Ελλάδος. Αργότερα μάθαμε οτι στο πρώτο σκέλος είχε πρόβλημα στα φρένα που διορθώθηκε στο SP και από εκεί και μετά φυσιολογικά τον χάσαμε.

Στην τελευταία ειδική μπήκαμε με ρυθμό τερματισμού μιας και οι διαφορές είχαν κριθεί και είχαν μείνει μόλις 13 αυτοκίνητα για να τερματίσουν!! Επιπλέον είδαμε μεγάλη φθορά στο εμπρός αριστερό ελαστικό, τόση που δεν την περιμέναμε μιας και το συγκεκριμένο σετ ελπίζαμε να έβγαζε και το Ράλλυ Φίλιππος που έρχεται μετά. Και αυτό οφείλεται στην ανάρτηση. Στην απονομή που έγινε και πάλι στην παραλία της Θεσσαλονίκης, βρεθήκαμε 2 φορές στο βάθρο!! για την πρώτη θέση στην κατηγορία Ν και για την 4η θέση στην κατάταξη F3 και ήταν η πρώτη φορά που πήραμε 2 κύπελλα σε αγώνα. Αργότερα μάθαμε και ότι στη βαθμολογία των 1600 κε Β.Ελλάδος είχαμε τους βαθμούς του 2ου μιας και το 206 του Κων/νου μετράει στα δίλιτρα λόγω βελτιώσεων επιπέδου kitkar. Ο στόχος για τη συνέχεια του Κυπέλλου επιτεύχθηκε πέρα από κάθε προσδοκία και σε σχέση με την εγκατάλειψη βασικών διεκδικητών στην κατηγορία μας, έχουμε σοβαρές ελπίδες για τη συνέχεια !

  • Δείτε φωτογραφίες από τον αγώνα!
  • Δείτε τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007