Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

11ο Ράλλυ Φίλιππος (14-15 Μαϊου 2005)

Ο δεύτερος αγώνας για το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου για τη Βόρεια Ελλάδα έγινε την Κυριακή 15 Μαΐου στην Ημαθία. Το 11ο Ράλλυ Φίλιππος έγινε και φέτος με την περυσινή σχεδίαση του αγώνα που περιλάμβανε 5 ειδικές διαδρομές (Πολυδένδρι, Τρίλοφος, Σέλι). Στον αγώνα δήλωσαν συμμετοχή 29 πληρώματα από τη Βόρειο Ελλάδα εκ των οποίων 6 από την Κοζάνη. Μετά τη δεύτερη βαθμολογούμενη θέση που πήρε το πλήρωμα στο Ράλλυ Θερμαϊκού, στόχος και εδώ ήταν μια καλή εμφάνιση λόγω και της άριστης γνώσης των δρόμων αλλά και του βαθμολογικού ενδιαφέροντος για τη συνέχεια του Κυπέλλου.

Πολλά πληρώματα ήταν σκεπτικά για τον καιρό, όμως τελικά το πρωί της Κυριακής ο καιρός ήταν σύμμαχος πληρωμάτων και θεατών που βρέθηκαν σε όλες τις ειδικές του αγώνα. Πρώτη ειδική ήταν το Πολυδένδρι Ι των 18 χλμ και σε αυτή την ειδική θα έβγαιναν οι διαφορές σε δευτερόλεπτα που θα έκριναν και μεγάλο μέρος του αγώνα. Μιας και ήμασταν ζεστοί, έχοντας οδηγήσει το πρωϊ από Κοζάνη (μέσω Καστανιάς φυσικά για να πατήσουμε τα νέα μας μπροστινά λάστιχα) κάναμε ένα πολύ καλό χρόνο, 4ο γενικής !!! χωρίς να έχουμε οδηγικό λάθος στην ειδική και με καλό ρυθμό σε όλα τα σημεία. Ο κυριότερος ανταγωνισμός μας στον αγώνα θα ήταν τα αυτοκίνητα των 1600 κ.ε. των τοπικών Ράλλη και Μπιλαδέρη και ο Αργυρίου από Θεσ/νίκη. Η επίδοση του Ράλλη στην πρώτη ειδική ήταν εκπληκτική έχοντας πάνω από 10" διαφορά μπροστά.

Η συνέχεια δόθηκε στο Τρίλοφο Ι όπου και είπαμε να πάμε φυλαγμένα για το πρώτο πέρασμα φοβούμενοι τις περυσινές πολλές εξόδους που είχαν γίνει σε αυτή την ειδική. Περάσαμε όμως με... υπερβολική ασφάλεια και κάναμε τον 12ο χρόνο γενικής σε μια ειδική που σαφώς βολεύει καλύτερα το μικρό 106. Αυτό δεν θα ξαναγινόταν γιατί χάναμε χωρίς λόγο το όποιο προβάδισμα είχαμε. Ευτυχώς που μόνο ο Αργυρίου ξεχώρισε με την πολύ καλή επίδοση του που κέρδισε όλη τη διαφορά που είχαμε και στη γενική παραμείναμε στην 4η θέση του αγώνα !!!. Στο σερβις μάθαμε οτι ο Ράλλης εγκατέλειψε από ηλεκτρικά και έτσι η μάχη θα δινόταν μόνο σε εμάς και τον Αργυρίου, ο οποίος όμως ξύπνησε για τα καλά και στην επόμενη ειδική, το Πολυδένδρι ΙΙ μας έδωσε άλλα 9" διαφοράς, τη στιγμή που πήγαμε πολύ καλά έχοντας κάνει την 5η επίδοση γενικής και 3" πιο κάτω από το πρώτο μας πέρασμα.

Σε αυτό το σημείο καταλάβαμε οτι πηγαίναμε για τη 2η βαθμολογούμενη θέση για το Β. Ελλάδος και μπήκαμε για την επανάληψη του Τρίλοφο ΙΙ θέλοντας όμως να γράψουμε σωστό χρόνο αυτή τη φορά. Χωρίς πολλά πολλά, κάναμε χρόνο 9" κάτω από το πρωϊνό πέρασμα (σε ειδική 6,5 χλμ) δίνοντας ικανοποίηση στο πλήρωμα. Στο τέλος της ειδικής ο Αργυρίου μας είπε για ένα τετακέ που είχε και έχασε όλη τη διαφορά που είχε δημιουργήσει μέχρι τότε. Στο σέρβις ενημερωθήκαμε για τους χρόνους και είδαμε οτι τώρα ήμασταν στην 3η θέση της γενικής και 9" μπροστά από τον Αργυρίου! Και έμενε η τελευταία ειδική του αγώνα, το κατηφορικό Σέλι των 12 χλμ όπου θα έπρεπε να κρατήσουμε τη διαφορά. Φτάνοντας στην ειδική οι κριτές μας ενημέρωσαν οτι δεν υπήρχε το προβλεπόμενο ασθενοφόρο και μετά από αναμονή 20 λεπτών η ειδική ακυρώθηκε και έτσι οδηγήσαμε για την επιστροφή στη Βέροια!

Έτσι για πρώτη φορά ανεβήκαμε και σε βάθρο γενικής !!! βοηθούμενοι βέβαια και από τις λίγες συμμετοχές και τους 17 τερματίσαντες του αγώνα. Όμως είχαμε κάνει μια εκπληκτική επίδοση που και πάλι δεν... περιμέναμε και ανεβήκαμε 3 φορές στο βάθρο των απονομών! Σημειώστε :
3οι γενικής κατάταξης
1οι κατάταξης F3
1οι κλάσης Ν/2

Έχοντας μικρή φθορά στα εμπρός ελαστικά συνεχίζουμε με επόμενο αγώνα το Ράλλυ Σπριντ Κοζάνης που συμμετέχουμε για τους χορηγούς και τους φίλους μας που θα μας δουν στην... έδρα μας! Το ηθικό της ομάδας είναι ακμαιότατο και συνεχίζουμε έχοντας την πρώτη θέση για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος στα 1600 κ.ε. σαν στόχο μας για φέτος.

Παραλειπόμενα :
- Πηγαίνοντας στον τεχνικό έλεγχο ο Νίκος είχε κραδασμούς στο τιμόνι και το βράδυ του Σαββάτου έκανε νέα ζυγοστάθμιση στο κατάστημα "Αγραφιώτης - Driver" όπου ο Θοδωρής έκανε έλεγχο ζυγοστάθμισης. Το πρωϊ της Κυριακής το πλήρωμα ένιωσε και πάλι κραδασμούς στο τιμόνι καθώς πήγαινε για τη Βέροια. Η... δοκιμή έγινε στην Καστανιά όπου και ο Νίκος εμπιστεύτηκε το αυτοκίνητο και ήταν ζεστός για την πρώτη ειδική. Το πρόβλημα το βρήκαμε την Δευτέρα μετά τον αγώνα όταν ο Νίκος πήγε να φορέσει τα καθημερινά ελαστικά και είδαμε έκπληκτοι ότι το μπροστά δεξί αμορτισέρ ήταν λασκαρισμένο στη βίδα του top-mount!!!
- Στο service είχαμε τον αδερφό του Νίκου, το Μάρκο που ήταν συνοδηγός στον περυσινό αγώνα που ήταν και νικητές στη Ν/2.

  • Δείτε φωτογραφίες και video από τον αγώνα!
  • Δείτε την αναφορά του rally.gr για τον αγώνα!
  • Δείτε τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007