Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

14ο Μακεδονικό Ράλλυ Σπριντ (30-31 Οκτωβρίου 2004)

Λόγω της κοντινής απόστασης από τη Βέροια, της συμμετοχής πολλών πληρωμάτων από την Κοζάνη αλλά και για να προβάλουμε τους χορηγούς μας, συμμετείχαμε στο 14ο Μακεδονικό Σπριντ, που έγινε σε τμήμα της ειδικής διαδρομής "Πολυδένδρι" που χρησιμοποιείται και στο Ράλλυ Φίλιππος. Το πρόγραμμα προβλεπόταν πολύ χαλαρό μιας και δεν υπήρχε ιδιαίτερος χρόνος για προετοιμασία μιας και συμμετείχαμε την επόμενη εβδομάδα από το Ράλλυ Λαμίας και το επόμενο Σαββατοκύριακο θα συμμετείχαμε και στο Ράλλυ Αλεξανδρούπολης! Σερί 3 αγώνων σε 3 εβδομάδες! Με τις σημειώσεις που είχαμε από το φετινό Ράλλυ Φίλιππος, κάναμε την αναγνώριση της ειδικής και σημειώσαμε πολλά χώματα από έργα που γίνονταν στη διαδρομή. Αυτό θα ήταν και το μεγαλύτερο πρόβλημα για τα πληρώματα μιας και η έξοδος ήταν πολύ πιθανή στο σκονισμένο δρόμο.

Εμείς είχαμε σοβαρότερα προβλήματα να σκεφτούμε, όταν ο συμπλέκτης του Peugeot 106 μπλοκάρισε το Σάββατο που πήγαινε ο Νίκος με το αυτοκίνητο για τεχνικό έλεγχο και το... δοκίμαζε στην Καστανιά. Κακήν κακώς κατάφερε να γυρίσει στην Κοζάνη μετά τον τεχνικό έλεγχο του αγώνα και έχοντας ειδοποιήσει τον Τριαντάφυλλο Σακελλάρη, το αυτοκίνητο μπήκε στο συνεργείο του χορηγού μας και η διάγνωση έδειξε ρουλεμάν συμπλέκτη. Χωρίς την άμεση ανταπόκριση του Τριαντάφυλλο αγώνα δε θα βλέπαμε μιας και είχε ήδη βραδιάσει. Με την αλλαγή όλα ήταν και πάλι φυσιολογικά και η... καρδιά του Νίκου μπήκε και πάλι στη θέση της.

Το πρωί της Κυριακής ήμασταν έτοιμοι για την εκκίνηση και με τα επιπλέον λάστιχα φορτωμένα στο service car της "OnDay Courier" του Βαγγέλη Βακρατσά, ο οποίος εκτός από βασικός μας χορηγός συμμετείχε σαν συνοδηγός και στον αγώνα! Η παρέα από την Κοζάνη κατέβηκε με 6 αγωνιστικά και εκτός από το Σπριντ Κοζάνης, δε μαζευόμαστε σε αγώνα τόσοι πολλοί μαζί.
Στο αγωνιστικό μέρος, ξεκινήσαμε με στεγνά λάστιχα μιας και ο ήλιος φαινόταν οτι θα ζεστάνει την μέρα. Στις σκέψεις μας βέβαια οι υγρασίες που κρατάει ο δρόμος και τα χώματα. Παρά το πλύσιμο του δρόμου το Σάββατο είχε ακόμα πολύ σκόνη σε πολλά σημεία και έπρεπε να προσέχουμε.

Καθυστερήσαμε να ξεκινήσουμε το πρώτο πέρασμα μιας και υπήρχε έξοδος αυτοκινήτου που μας έβαλε σε σκέψεις. Μετά από λίγη ώρα πήραμε το Go και είδαμε από πρώτο χέρι πόσο κρατάει ο δρόμος. Το 106 είχε μούρες σε πολλά σημεία, όμως πηγαίναμε σε πολύ καλό ρυθμό. Στο γεφυράκι μετά τη μεγάλη κατηφορική ευθεία το παρακάναμε όμως αφού το 106 ακούμπησε ελαφριά στην έξοδο της στροφής με τον πίσω τροχό του χωρίς ευτυχώς παρατράγουδα! Ο τελικός μας χρόνος ήταν στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον τοπικό Ράλλη και το Civic του παρά τα πολλά λάθη μας σε φουρκέτες που μπαίναμε με πολλά και... βγαίναμε με λίγα.

Βλέποντας τους χρόνους, αποφασίσαμε να πάμε πιο στρωτά στο δεύτερο πέρασμα για να πάρουμε τη νίκη. Χωρίς πολλά πολλά στις φουρκέτες και ξέροντας τώρα που πιάνει και που γλιστράει, κάναμε ένα πολύ καλό πέρασμα, από τα καλύτερα που έχουμε κάνει τη φετινή χρονιά σε ειδική διαδρομή. Στο δεύτερο πέρασμα κάναμε τον 4ο χρόνο του Β' σκέλους και φυσικά ήμασταν νικητές της κλάσης των 1600 κ.ε. και είχαμε τον 5ο χρόνο γενικής στα τελικά αποτελέσματα, ανάμεσα σε 28 αυτοκίνητα που πήραν εκκίνηση! Ένα φανταστικό αποτέλεσμα που δείχνει το πόσο έχει δέσει το πλήρωμα αλλά και την εμπιστοσύνη στις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

Η απονομή έγινε σε ταβέρνα στο Πολυδένδρι, μετά από το γεύμα των συντελεστών του αγώνα και των συμμετεχόντων, αλλά και σε πολλούς φίλους που παρέμειναν για τη μικρή τελετή. Το όλο κλίμα ήταν φιλικό και τα αστεία και τα πειράγματα έδιναν και έπαιρναν, όπως γίνεται στους πιο πολλούς αγώνες ράλλυ σπριντ. Στη συνέχεια ακολουθεί το Ράλλυ Αλεξανδρούπολης όπου και θέλουμε να επαναλάβουμε αυτό το ρυθμό οδήγησης για να διασκεδάσουμε το ίδιο έντονα με τα περάσματα που κάναμε σε αυτό τον αγώνα.

Παραλειπόμενα :
- Στον αγώνα είχαμε και την παρέα του Toutatis Racing Team με τους Ηλία (Calibrator - 4TF) και Μαίρη (salome - 4TF) στα bucket και όλη την TRF-παρέα στο service. Μέχρι και φωτογράφο είχανε, τον Αντρέα (Hunter - 4TF) που μας έστειλε και πολλές φωτογραφίες από τα δικά μας περάσματα!
- Το επινίκιο τραπέζωμα δόθηκε στη Ζωοδόχο Πηγη (Καστανιά) που την προτιμάμε πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις γιατί μετά το φαγητό έχει ρολαριστό κατέβασμα και λίγη Εγνατία Οδό για να φτάσουμε στην Κοζάνη και να την... πέσουμε.
- Το Σαββατόβραδο και αφού επισκευάστηκε το 106, ο Νίκος ήταν καλεσμένος σε πάρτυ που δε... μπορούσε να αρνηθεί, μέχρι τις 2 το βράδυ!

  • Δείτε φωτογραφίες και video από τον αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007