Seazon 2007 sponsors |
Αγώνες
Πριν τις καλοκαιρινές διακοπές διοργανώθηκε ο τοπικός αγώνας ράλι σπριντ της Κοζάνης και φυσικά όλα τα πληρώματα της Κοζάνης δώσαμε το παρόν. Ο αγώνας έγινε και πάλι στο Βελβενδό, σε μια όμορφη, τεχνική και γρήγορη ειδική που είχαμε γνωρίσει για πρώτη φορά στον περυσινό αγώνα. Στο φετινό αγώνα ο Γιώργος δε θα ήταν παρών μιας και είχε προγραμματίσει ταξίδι στην... Ralliart Αγγλίας. Συνοδηγός ήρθε ο Θεόδωρος Αγραφιώτης που έχει κατάστημα ελαστικών DRIVER στην Κοζάνη και είναι ανήσυχο πνεύμα και κάτοχος BMW 316. Παράλληλα η επιχείρηση του Θοδωρή ήταν ένας από τους χορηγούς μας για τον τοπικό αγώνα! Αυτή ήταν μια δεύτερη και πολύ σημαντική αλλαγή μιας και οι χορηγοί μας στήριξαν σε οικονομικό επίπεδο. Φέτος οι εξορμήσεις μας σε Πανελλήνιο επίπεδο είχαν σημαντικό οικονομικό κόστος και μπροστά μας έχουμε 2-3 αγώνες ράλι για να μπορέσουμε να κλείσουμε τη χρονιά στην πρώτη θέση της κλάσης Ν/2 στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλι.
Έτσι, για πρώτη φορά φέτος είδαμε το 106 γεμάτο από τα σήματα των χορηγών μας σε τοπικό επίπεδο! Σημειώστε : Ο αγώνας συγκέντρωσε 37 συμμετοχές και το πρωϊ της Κυριακής παρουσιάστηκαν 34 πληρώματα στην εκκίνηση. Πολύς ήλιος και πολύς κόσμος που βρέθηκε στις πλαγιές της διαδρομής ήταν καλά στοιχεία για να κάνουν όλα τα πληρώματα να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους.
Στην κατηγορία εώς 1600 κ.ε. υπήρχαν 6 συμμετοχές από όλη τη Β. Ελλάδα και ο ανταγωνισμός θα ήταν σκληρός ανάμεσα μας. Στο 106 φορέθηκαν τα λάστιχα που έβγαλαν τους περισσότερους αγώνες φέτος, μεσαία Pirelli 51 εμπρός και μαλακότερα Pirelli 71 πίσω, όλα στα όρια να δούμε λινά... Παρόλο που ο αγώνας ήταν τοπικός, το πλήρωμα έκανε δοκιμές μόνο 1 ημέρα! παρά το γεγονός ότι θα συνεργάζονταν πρώτη φορά. Βέβαια και ο Θοδωρής είχε κάνει ένα αγώνα σπριντ σαν συνοδηγός πριν λίγα χρόνια, ενώ και ο Νίκος είναι συνηθισμένος να παίρνει διαφορετικούς συνοδηγούς, όπως στο Ράλι Φίλιππος που το κέρδισε με τον αδερφό του στο δεξί μπάκετ. Ο Νίκος πήγε και μια δεύτερη φορά να δει τη διαδρομή με το Honda Civic του Κώστα (γνωστού περιπτερά της Κοζάνης) του 9days autoclub - Honda division.
Στο πρώτο πέρασμα το πλήρωμα συνεργάστηκε πολύ καλά, ο Θοδωρής αλάθητος και με καλό ρυθμό στο διάβασμα και επιπλέον κράτησε σωστά και τον χρόνο της ειδικής. Τι να ζητήσει κανείς παραπάνω από το συνοδηγό του ? O Νίκος βέβαια είχε 2-3 σημεία που δεν τα πέρασε σωστά, η ζεστή άσφαλτος γλιστρούσε σε κάποια σημεία, όμως η επίδοση έγινε κάνοντας τον 1ο χρόνο της κατηγορίας! και 4" διαφορά από το δεύτερο Μακαρώνη.
Μόλις επιστρέψαμε στο service park, είδαμε ότι τα μπροστινά λάστιχα είχαν φανερώσει τα λινά σε κάποια σημεία και ήταν για πέταμα. Έτσι τα επίσης ταλαιπωρημένα πίσω ελαστικά ήρθαν εμπρός και πίσω φορέθηκαν επίσης μαλακά Pirelli 71 με πιο πολύ ζωή μπροστά τους. Με πιο μαλακή γόμα μπροστά θα κάναμε ένα ακόμα δυνατό πέρασμα για να δούμε πόσο μπορεί να καλυτερέψει ο χρόνος. Με καλό ρυθμό, χωρίς οδηγικά λάθη αυτή τη φορά και σαφώς καλύτερο κράτημα μπροστά ο χρόνος έπεσε κατά 2" και ήταν και πάλι ο καλύτερος της κατηγορίας, τη στιγμή που 1" πίσω μας σ' αυτό το σκέλος ήταν ο Μπιλαδέρης με το πολύ δυνατό Honda Civic GrA. Χωρίς πολύ κόπο λοιπόν κάναμε μια ακόμα καλή παρουσία στους πολλούς φίλους μας από την Κοζάνη που μας είδαν και στον τοπικό αγώνα. Ο Θοδωρής από την άλλη έχει αρχίσει να σκέφτεται πως θα βάλει την BMW του στους αγώνες και εμείς μετά και τις καλοκαιρινές διακοπές θα δούμε αν θα συμμετέχουμε στο επόμενο μεγάλο αγώνα ράλι, το Ράλι Δ.Ε.Θ. μιας και η έλλειψη κύριου χορηγού σε Πανελλήνιο επίπεδο επηρεάζει σημαντικά την ελευθερία επιλογών μας. Το σίγουρο είναι ότι δε θα συμμετέχουμε στο διήμερο και Πανευρωπαϊκό Ράλι ΕΛΠΑ και ότι θα συμμετέχουμε στον άλλο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου, το Ράλι Λαμίας. Παραλειπόμενα :
| ||
Galfas Racing Team - © 2003-2007 |