Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

4o Ράλι Σπριντ Α.Λ.Μ.Α.Θ. (13-14 Μαρτίου 2004)

Ο πρώτος αγώνας γι' αυτή τη χρονιά στη Β. Ελλάδα ήταν το ράλι σπριντ που διοργάνωσε η Α.Λ.Μ.Α.Θ. στο Ελατοχώρι Πιερίας. Μαζί μας και 3 πληρώματα από την Κοζάνη που εκτός από την καλή παρέα βοήθησαν στην προσπάθειά μας, η οποία και απέφερε τη νίκη στην κατηγορία των 1600 κ.ε. ! Δεύτερη νίκή λοιπόν στα σπριντ που ενώ δεν είναι η αγαπημένη μορφή αγώνων για μας, φαίνεται να μας πάει καλά στα... κύπελλα !
Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα στα σπριντ που συμμετείχαμε ήταν νίκη (Κοζάνη-Ελατοχώρι) ή.. έξοδος ! (Λιβάδι). Τα στατιστικά θυμίζουν την τακτική... Gronholm το 2003!

Με δεδομένη την φιλοξενία από τη λέσχη, βρεθήκαμε από το Σάββατο στο Ελατοχώρι, όπου και έπρεπε να γράψουμε τη διαδρομή! Ενώ ο αγώνας ήταν κοντά στην Κοζάνη, προτίμησα να ξεκινήσω και το γράψιμο του Ράλι Θερμαϊκού και έτσι το σπριντ έμεινε πίσω σε προτεραιότητα. Χάρη στο αυτοκίνητο που μας δάνεισε ο Δ. Διάφας, μπορέσαμε να κάνουμε 3 περάσματα μέχρι να πέσει το φως και χάρη και στην επιμονή του Γιώργου, βρήκαμε και ένα σημείο που έπρεπε να σημειώσουμε πιο φυλαγμένο.

Το πρωί της Κυριακής ο προβληματισμός ήταν για τις καιρικές συνθήκες, με πολύ συννεφιά, αρκετή υγρασία και κρύο. Μη ξεχνάμε ότι η διαδρομή Ελατοχώρι - Ριζώματα είναι κοντά σε χιονοδρομικό κέντρο ! και είχε πολλά σπασίματα και καθίζηση του δρόμου και γρήγορα κατηφορικά κομμάτια στην αρχή. Το πρωί ήρθε και το service car της Pony Express που φέτος κατεβαίνει στους αγώνες με το Nisan Micra του Αλέξη Μάστορα και σε ρόλο συνοδηγού ο Mr Pony Express Κοζάνης, Βαγγέλης Βακρατσάς. Το πρωί τοποθετήθηκαν και τα αυτοκόλλητα του "Peugeot Service Σακκελάρης" που φροντίζει για την καλή κατάσταση του αυτοκινήτου. Χρόνος για ετοιμασίες μηδέν.

Ευτυχώς που οι φετινές αγορές από μεταχειρισμένα αγωνιστικά ελαστικά είχαν και μια τετράδα Pirelli P72, μεσαίας μαλακότητας και με αρκετή χάραξη που τα έκανε ιδανικά για υγρασία και κρύο καιρό. Αυτή η επιλογή ήταν κρίσιμη γιατί ο δρόμος με την πρωινή υγρασία του, δεν έδινε αίσθημα εμπιστοσύνης και αυτό φάνηκε από τους χρόνους στο πρώτο πέρασμα των πληρωμάτων που πήγαν φυλαγμένα.

Στο πρώτο πέρασμα της διαδρομής πήγαμε σε φυλαγμένο ρυθμό στα πατημένα κομμάτια της διαδρομής, ενώ στο πιο κλειστό κομμάτι προς το τέλος, πιέσαμε και φάνηκε το κράτημα που δίνει το νέο μπλοκέ του αυτοκινήτου σε συνεργασία με τα μαλακά αγωνιστικά λάστιχα. Και ενώ δεν το περιμέναμε, είχαμε κάνει τον πρώτο χρόνο στα 1600 κ.ε. ανάμεσα στα 4 Peugeot 106 A/6 της κατηγορίας! και τον 4ο χρόνο στα 13 αυτοκίνητα που πήραν εκκίνηση ! Είχαμε μια διαφορά 2" και 4" από το 2ο και 3ο πλήρωμα της κατηγορίας αντίστοιχα που μας έδινε ένα πλεονέκτημα για το δεύτερο πέρασμα αλλά ήμασταν σίγουροι ότι θα πιέσουν μιας και τώρα είχαμε δει και το κράτημα του δρόμου.

Και έτσι έγινε. Στο δεύτερο πέρασμα όλοι βελτιώσαμε το χρόνο μας, κάνοντας και τα 4 πληρώματα ίδιο χρόνο ! Αυτό βέβαια σήμαινε ότι είχαμε πάρει και τη νίκη στην κατηγορία χάρη στη διαφορά που είχαμε εξασφαλίσει στο πρώτο πέρασμα. Και χάρη σε μια μικρή καθυστέρηση του Δ. Διάφα με το Clio Maxi, βρεθήκαμε και στην 3η θέση σε χρόνο γενικής !

Καλά μας πήγε λοιπόν η πρώτη μας εξόρμηση και τι καλύτερο για τη συνέχεια που ξεκινάμε το πρόγραμμα των αγώνων ράλι Β. Ελλάδος και Κυπέλλου Ασφάλτου με το Ράλι Θερμαϊκού !

  • Δείτε φωτογραφίες από τον αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007