Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

15ο Ράλλυ Λαμίας (23-24 Οκτωβρίου 2004)

Το Ράλλυ Λαμίας ήταν ο επόμενος γύρος του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου και συνεπώς κατεβήκαμε για πρώτη φορά στα ιστορικά λόγω Ράλλυ Ακρόπολις βουνά για να δούμε τις διαδρομές. Για πρώτη φορά βρεθήκαμε σε αγώνα όπου οι δοκιμές ορίστηκαν με πρόγραμμα διελεύσεων και έπρεπε με 4 περάσματα σε κάθε ειδική διαδρομή να είμαστε σωστά γραμμένοι και τσεκαρισμένοι στις σημειώσεις μας ώστε να μην έχουμε παρατράγουδα. Είχαμε μάθει και τις πολλές συμμετοχές που συγκεντρώθηκαν σε αυτό τον αγώνα και ο ανταγωνισμός θα ήταν δυνατός στην κλάση Ν/2 με 10 πληρώματα και 2 επιπλέον από την κλάση Ν/1 που δεν συμπλήρωσε. Το γεγονός των 4 περασμάτων ξέραμε ότι δε μας ήταν πρόβλημα μιας και τόσα είναι τα περάσματα που χρειαζόμαστε συνήθως για να μάθουμε μια ειδική διαδρομή. Πχ, το φετινό Ράλλυ Κένταυρος το γράψαμε ξανά από την αρχή και το τσεκάραμε μία μέρα (4 ειδικές, 100 χλμ).

Ο αγώνας είχε την σχεδίαση της προηγούμενης χρονιάς με 2 επαναλαμβανόμενες ειδικές και μια μικρότερη για να συνθέσουν 60 χλμ ειδικών διαδρομών με 5 Ε.Δ. Η μεγαλύτερη ήταν η Παύλιανη των 16 χλμ. με πολλές ευθείες ενώ ο Νίκος γνώριζε την Καλοσκοπή των 12 χλμ. πολύ καλά μιας και είναι η αγαπημένη του διαδρομή όταν κατεβαίνει για να παρακολουθήσει Ράλλυ Ακρόπολις !!! Πονηρή και με πολλά χώματα και σκόνες ήταν η Ε.Δ. 3 "Καστέλια" των 7 χλμ. που γίνεται μια φορά στον αγώνα. Ο αγώνας ήταν αυτός με τις μικρότερες απλές διαδρομές που έχουμε τρέξει μέχρι σήμερα και είναι χαρακτηριστικό ότι είχαμε και "διάλειμμα" ανασυγκρότησης γύρω στο μισάωρο και πάλι τελειώσαμε νωρίς τον αγώνα μας.

Πρωί Κυριακής λοιπόν και δόθηκε η εκκίνηση στο πρώτο πλήρωμα ενώ εμείς θα ξεκινούσαμε με το Νο44 στις πόρτες. Με... γρήγορη οδήγηση στο Μπράλο, ξυπνήσαμε για τα καλά και ήμασταν έτοιμοι για να αρχίσουμε τον αγώνα στην Ε.Δ. 1 "Καλοσκοπή 1". Με κάποια προσοχή στις υγρασίες που είχε η άσφαλτος επάνω στο βουνό και καλό ρυθμό κάναμε τον 3ο χρόνο στα Ν/2 (19ο γενικής) πίσω από τους Ξένο και Τριανταφύλλου βλέποντας με το καλημέρα που θα κινηθούμε. Ο Τριανταφύλλου ήταν 5" μπροστά.

Στη δεύτερη ειδική (Παύλιανη 1) πήγαμε χωρίς φόβο για υγρασίες αλλά στα πατημένα ο Νίκος άφηνε και λίγο γκάζι μιας και στις αναγνωρίσεις είναι λογικό να μην έχουμε πιάσει αυτά τα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Εδώ ο Ξένος άρχισε να... εξαφανίζεται από τα υπόλοιπα πληρώματα της Ν/2 κάνοντας τον 9ο χρόνο γενικής στην ειδική. Εμείς ήμασταν στη δεύτερη θέση της Ν/2 στην ειδική, 1" μόλις πιο γρήγοροι από τον Τριανταφύλλου και η μάχη φαινόταν να στήνεται για όλη τη διάρκεια του αγώνα!

Μετά την ανασυγκρότηση σειρά είχαν τα Καστέλλια 1 που παρά τα 7,3 χλμ. διαδρομής που είναι λίγα για να βγουν διαφορές, έκρυβαν παγίδες με πολλά σημεία με σκόνες και χώματα από τις προηγούμενες βροχές. Εδώ κάναμε και πάλι τον 2ο χρόνο Ν/2 αλλά και τον 14ο γενικής ! Το καλύτερο ήταν πως πήραμε άλλα 4" διαφοράς από τον Τριανταφύλλου και έτσι φέραμε το παιχνίδι στα ίσια, καλύπτοντας όλη τη διαφορά από το πρωί και έτσι στις επόμενες δύο ειδικές θα παιζόταν η θέση από την αρχή! Φυσικά με το Γιώργο είπαμε πως θα το παλέψουμε παρά τη βαθμολογική μας ανάγκη για... τερματισμό μιας και μόνος στόχος ήταν η βαθμολογική διαφορά με τον Σιώτη που ακολουθεί δεύτερος στο Κύπελλο αλλά ήταν πολύ πίσω στον αγώνα.

Συνέχεια με την επανάληψη της Καλοσκοπής και αυτή τη φορά χωρίς το φόβο για υγρασίες. Εκεί κάνοντας φυσικά καλύτερο χρόνο από το πρωί, κάναμε και πάλι το 2ο χρόνο Ν/2 και η τύχη μας χαμογέλασε μιας και ο Τριανταφύλλου έμεινε άλλα 4" πίσω από το χρόνο μας ενώ σαφώς μπορούσε καλύτερα μιας και είχε καλύτερο χρόνο το πρωί. Σε εκείνο το σημείο ήμασταν ακριβώς 3.5" μπροστά από τον Τριανταφύλλου και έμενε μόνο μια ειδική για τον τερματισμό.

Η θέση μας θα παιζόταν στην επανάληψη της Παύλιανης όπου και εδώ περιμέναμε να κάνουμε καλύτερο χρόνο μιας και ήμασταν σίγουροι για τα πατημένα κομμάτια της ειδικής. Κάνοντας καλύτερο χρόνο κατά 4" είχαμε επιτύχει το στόχο μας. Και ο Τριανταφύλλου μας κυνήγησε μέχρι το τέλος έχοντας κάνει ίδιο χρόνο στο ίδιο δέκατο στην ειδική διαδρομή! Κρατώντας λοιπόν την διαφορά από την προηγούμενη ειδική και έχοντας κάνει και τον 15ο χρόνο γενικής στην ειδική φύγαμε για τον τερματισμό, όντας και πάλι 2οι σε Πανελλήνιο Ράλλυ Ασφάλτου! στην πρώτη φορά που συμμετείχαμε στον αγώνα της Λαμίας και με τη διαδικασία των 4 περασμάτων στις αναγνωρίσεις. Στόχος επετεύχθη ενώ ήμασταν και στη 14η θέση της γενικής κατάταξης του αγώνα!

Ο τερματισμός δώθηκε σε κεντρική πλατεία της Λαμίας, μέσα κυριολεκτικά στα υπαίθρια καθίσματα από καφετέριες που ήταν γεμάτες με φίλους του αγώνα αλλά και απλό κόσμο που ήρθε να δει τι συμβαίνει. Ένα πολύ όμορφο κλίμα που μας αποζημίωσε από τις λίγες παρουσίες θεατών κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά και μια πολύ καλή ευκαιρία για να ξαναμαζευτούν οι αγωνιζόμενοι για καφέ αυτή τη φορά. Η οργάνωση για ακόμη φορά εντυπωσίασε μιας και είχε προβλέψει χώρο στάθμευσης για τα αγωνιστικά πολύ κοντά στο χώρο του τερματισμού.

Η απονομή δόθηκε αργότερα στις εγκαταστάσεις του χορηγού του αγώνα όπου βλέπαμε μια σχετική φαγούρα και καθυστέρηση. Την επόμενη μέρα στα τελικά αποτελέσματα έλειπαν 2 αυτοκίνητα Ν/2 και 2 Ν/1 τα οποία και αποκλείστηκαν από τους αγωνοδίκες, ενώ εκκρεμούσε και έλεγχος στο νικητή της Α/5. Με αυτά και με αυτά ήμασταν και πάλι πολύ μπροστά στο Κύπελλο Ασφάλτου μιας και η μη συμμετοχή μας στο Ράλι ΕΛΠΑ που είχε γίνει νωρίτερα είχε επιτρέψει στον Σιώτη να μας πλησιάσει βαθμολογικά.

Το Ράλλυ Λαμίας ήταν ο πρώτος από τρεις αγώνες που θα κάνουμε σε τρία συνεχόμενα Σαββατοκύριακα! και για 3 διαφορετικά Κύπελλα! Συνέχεια έχουμε στις 30-31 Οκτωβρίου στο 14ο Μακεδονικό Σπριντ στη Βέροια και στις 5-6 Νοεμβρίου θα τρέξουμε και το Ράλλυ Αλεξανδρούπολης για το Κύπελλο Ράλλυ Β. Ελλάδος!

Παραλειπόμενα :
- Για το service κατεβάσαμε βέβαια όλα τα λάστιχα που έχουμε για το 106 με το Evo και το Νίκο Πάπιστα και πάλι σε ρόλο βοηθού service.
- Η αλήθεια είναι ότι ουσιαστικό service κάναμε με τα παιδιά της ομάδας του Ε.Μ.Π. και το πλήρωμα των Μάνου Παπαγεωργίου και Αγγελικής Βαρουξή. Βλέπετε κατεβήκαμε χωρίς δοχείο βενζίνης μιας και είχαμε την εντύπωση πως υπήρχε βενζινάδικο από την οργάνωση.
- Σε αυτό τον αγώνα το αυτοκίνητο εξοπλίστηκε με εξάτμιση Peugeot Sport που έχει δώσει νέα πνοή στις επιδόσεις του και φυσικά βοηθάει και στον ψυχολογικό τομέα με τον καταπληκτικό ήχο και τα σκασίματα που δίνει!
- Πολύ καλή η ανασυγκρότηση του αγώνα σε ένα κατάστημα με μεγάλο χώρο στάθμευσης. Με 40λεπτο, κουπόνι από τη λέσχη για νερά-αναψυκτικά και διανομή προσωρινών αποτελεσμάτων, είχε γίνει ένα πρώτης τάξεως μάζεμα όλων των αγωνιζόμενων στη μέση του αγώνα για κουβεντούλα, τσιγάρο και ξεκούραση!

  • Δείτε φωτογραφίες και video από τον αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007