Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

26o Ράλι Κένταυρος (22-23 Μαΐου 2004)

To Ράλι Κένταυρος ήταν ο δεύτερος αγώνας ράλι που είχαμε κάνει πέρυσι στην πρώτη μας χρονιά στους αγώνες και από τότε είχαμε καταλάβει οτι αυτός ο αγώνας μας πάει. Και έχοντας εμπιστοσύνη στο βουνό των Κενταύρων, κατεβήκαμε με σκοπό να κάνουμε μια καλή εμφάνιση, ώστε να διατηρήσουμε τη βαθμολογική πρωτοπορία στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου. Ο αγώνας αυτή τη φορά ήταν και στο Πρωτάθλημα Ράλι αλλά και στο Κύπελλο Β. Ελλάδος, οπότε περιμέναμε να δούμε τις καλύτερες συμμετοχές της Ελλάδος. Δήλωσαν συμμετοχή 98 πληρώματα, 7 στην κλάση Ν/2, σε ένα αγώνα 8 ειδικών διαδρομών 106 χλμ σε σύνολο 330 χλμ. του αγώνα.

Το προηγούμενο του αγώνα Σαββατοκύριακο βρεθήκαμε στο Πήλιο με το Γιώργο για το γράψιμο της διαδρομής. Εκεί είδαμε οτι οι περυσινές σημειώσεις δε θα μας βοηθούσαν και γράψαμε όλες τις ειδικές από την αρχή, σε μια μέρα μάλιστα! Κάθε ειδική την περάσαμε 4 φορές (3 το Καράβωμα) και το Σάββατο του αγώνα, μετά τον τεχνικό έλεγχο, ο Νίκος έκανε το τσεκάρισμα των σημειώσεων με τον 'Αρη και το Honda civic του. Ο Γιώργος ως συνήθως έφτασε το βράδυ για να πάρει εκκίνηση, που έγινε σε μεγάλο πλήθος κόσμου που πάντα αγκαλιάζει τους αγώνες της περιοχής του. Έχοντας το νούμερο 81 στις πόρτες θα ξεκινούσαμε μια ώρα μετά το πρώτο πλήρωμα τον αγώνα και αυτό θα μας έδινε και μια ώρα επιπλέον ύπνο το βράδυ του Σαββάτου!

Ο αγώνας ξεκίνησε με την Ε.Δ. "Μελισάτικα Ι", μια πολύ γρήγορη ειδική που γινόταν πιο κλειστή στο τέλος. Εκεί με σωστό ρυθμό είδαμε με μικρή έκπληξη ότι είχαμε το 2ο χρόνο στα Ν/2, με μόλις 1" διαφορά από τον τοπικό Τριανταφύλλου και το Ματθαίου (με Κοζανίτη συνοδηγό!) 2" πίσω μας. Εκεί είδαμε οτι μπορούσαμε να το κυνηγήσουμε και πάλι για τις πρώτες θέσεις και η μάχη προμηνυόταν ολοήμερη!

Δεύτερη ειδική ήταν μια αγαπημένη μου, η Αλυκόπετρα και εκεί πήγαμε γερά για να δούμε τι θα βγει και ποιος ακολουθεί. Στους χρόνους είδαμε οτι κάναμε τον 1ο χρόνο στα Ν/2 με 2" διαφορά από τον 2ο Τριανταφύλλου. Ατυχία όμως χτύπησε τους Ματθαίου και Τρατσέλλα που έμειναν πολύ πίσω από προβλήματα και εκτός μάχης για τις πρώτες θέσεις. Εκεί πήραμε την πρώτη θέση στα Ν/2 και βλέποντας οτι η βαθμολογική μας θέση δεν κινδυνεύει, είπαμε να προσέχουμε πιο πολύ.

Τρίτη ειδική το Καράβωμα, που γλιστρούσε περισσότερο από το αναμενόμενο, ενώ είδαμε και πολλές εγκαταλείψεις στο δρόμο. Πάλι πήγαμε με καλό και σταθερό ρυθμό και στο τέλος είχαμε και πάλι τον πρώτο χρόνο στα Ν/2 και άλλα 2" διαφοράς από τον Τριανταφύλλου.

Ακολούθησαν οι Μηλιές όπου και είχαμε πει οτι θα κάναμε "επίθεση" για να ξεφύγουμε σε προβάδισμα. Πράγματι κάναμε ένα πολύ καλό χρόνο, 12" εμπρός από τον δεύτερο χρόνο στα Ν/2. Όμως σ' αυτή την ειδική εγκατέλειψε ο Τριανταφύλλου και έτσι τελείωσε η μάχη για την πρώτη θέση, στη μέση του αγώνα, μιας και δεύτερος ανέβηκε τώρα ο Σιώτης, σε απόσταση ενάμιση λεπτού!

Από εκείνο το σημείο η αποστολή μας ήταν να γυρίσουμε πίσω χωρίς προβλήματα και έτσι έγινε. Στην επανάληψη των ειδικών του πρωϊνού, περάσαμε με πιο ήρεμο ρυθμό και ανυπομονούσαμε να δούμε τη ράμπα τους τερματισμού. Για να σπάσει η... βαρεμάρα το ξαναδώσαμε γερά στην τελευταία ειδική, τις Μηλιές ΙΙ και κάναμε και πάλι τον πρώτο χρόνο στα Ν/2 και φύγαμε για το τελευταίο σερβις παρκ και επιστροφή στο Βόλο για τον τερματισμό.

Έτσι πήρε και ο Γιώργος μια νίκη σα συνοδηγός σε Πανελλήνιο Ράλι, μιας και στη νίκη στο Φίλιππος, το κύπελλο σήκωσε ο αδερφός του Νίκου. Είναι γεγονός ότι παρά τη νέα μας επιτυχία, δε χαρήκαμε τον αγώνα στο σύνολο του μιας και έλειψε το κυνήγι και η αγωνία μέχρι το τέλος, που είχαμε σε κάθε αγώνα που συμμετείχαμε φέτος. Με 2 νίκες και 2 δεύτερες θέσεις στους 4 γύρους του Κυπέλλου Ασφάλτου έχουμε τόσο μεγάλο βαθμολογικό προβάδισμα που η κατάκτηση της πρώτης θέσης στα Ν/2 μοιάζει τώρα πια πιο κοντά απο ποτέ!

Επόμενος αγώνας το τοπικό ράλι σπριντ στο Βελβενδό Κοζάνης, στις αρχές Ιουλίου. Με λίγα λόγια... χαλαρώνουμε!

Παραλειπόμενα :
- Για πρώτη φορά σε αγώνα κάναμε ανεφοδιασμό καυσίμων στο service park! Μέχρι σήμερα είτε γεμίζαμε το ρεζερβουαρ ή πηγαίναμε σε προβλεπόμενο βενζινάδικο στη μέση του αγώνα...
- Το τσεκάρισμα των σημειώσεων έγινε το Σάββατο με το Honda civic του 'Αρη που ήταν φοιτητής στην Κοζάνη και στην παρέα του 9days autoclub - Honda division.
- Μας φρόντισε και ο γρήγορος ταβερνιάρης του 206club.gr, ο Νίκος (Politis) ενώ επισκεφτήκαμε και την ταβέρνα του στο Κατηχώρι το Σαββατόβραδο.
- Για τις ανάγκες του αγώνα βγάλαμε τα "καλά" πίσω αμορτισέρ με τη μεγάλη σκληρότητα και τοποθετήθηκαν 2 Bilstein GrN, ώστε να διαβάζουν καλύτερα το κατσαρό οδόστρωμα. Η στρατηγική έλεγε επίθεση στις Μηλιές...

  • Δείτε φωτογραφίες και video από τον αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007