Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

10o Ράλι Φίλιππος (17-18 Απριλίου 2004)

Ο τρίτος αγώνας για το 2004 ήταν το 10ο Ράλι Φίλιππος, το ράλι της γειτονικής μας Ημαθίας που φέτος αναβαθμίστηκε και προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλι Ασφάλτου. Σε αυτό ο Γιώργος θα πήγαινε συνοδηγός στον Μάκη Διάφα και ο Νίκος δήλωσε τον αδερφό του Μάρκο για συνοδηγό στο 106. Ο Μάρκος δεν είχε... παρακολουθήσει αγώνα ράλι ως τώρα, αλλά τουλάχιστο ήταν συνηθισμένος στη γρήγορη οδήγηση. Ο αγώνας θα ήταν και μια καλή ευκαιρία να μαζευτούμε τα περισσότερα πληρώματα της Κοζάνης, μιας και δηλώθηκαν 7 πληρώματα. Προβλήματα όμως εμπόδισαν 2 πληρώματα από την Κοζάνη να συμμετέχουν και το ένα από αυτά ήταν αυτό με το Γιώργο! Έτσι όχι μόνο δε θα ήταν συνοδηγός, αλλά δε θα έτρεχε και στον αγώνα!
Και το καλύτερο; Έμελλε να μας δει να κερδίζουμε την κλάση μας, για πρώτη φορά σε αγώνα ράλι και να έχουμε και την 11η θέση στη γενική κατάταξη!

Ο αγώνας είχε 2 επαναλαμβανόμενες ειδικές, το Πολυδέντρι των 18χλμ. και το τεχνικό Τρίλοφο των 7 χλμ. ενώ τελευταία ειδική ήταν ο κατηφορικός και γρήγορος Αγ. Νικόλαος με 12 χλμ. όπου μπορούσε να γίνει μια τελευταία επίθεση από τους πιο ορεξάτους. Δήλωσαν συμμετοχή 49 πληρώματα και πήραν εκκίνηση 46.

Τα σωστά λάστιχα για τον καιρό που επικρατούσεΤο κυριότερο στοιχείο του αγώνα ήταν ο άστατος καιρός που από το Σάββατο είχε ψιλοβρόχια και μετά ηρεμούσε. Και οι προβλέψεις για την Κυριακή ήταν 50-50 για βροχή. Βέβαια ξέροντας τον καιρό που πιάνει συνήθως η περιοχή αφήσαμε από το Σάββατο στον τεχνικό έλεγχο, τα βρεγμένα μας ελαστικά που αυτά καθόρισαν την καλή μας επίδοση στα χρονόμετρα. Τα λάστιχα ήταν intermediate μαλακά σχετικά λάστιχα που το στοιχείο τους ήταν ακριβώς το... ψιλόβροχο ! Το βράδυ του Σαββάτου έγινε και η εκκίνηση του αγώνα στην πλατεία της Βέροιας που πάντα συγκεντρώνει πολύ κόσμο που παρακολουθεί.
Το βράδυ επιστρέψαμε στην Κοζάνη και το επόμενο πρωϊ ξυπνήσαμε στην.. Καστανιά οδηγώντας το 206 του Μάρκου σε βροχή και ομίχλη, παίρνοντας το πρώτο ζέσταμα στα στοιχεία του καιρού που θα είχαμε όλη την ημέρα.

Μετά την απαραίτητη.. μπουγάτσα φύγαμε για την πρώτη ειδική, το Πολυδέντρι. Θα ήταν η δεύτερη φορά που τρέχουμε το Ράλι Φίλιππος μιας και πέρυσι ήταν η παρθενική μας εμφάνιση και σίγουρα υπήρχε μια μεγαλύτερη εξοικείωση με τις ειδικές του αγώνα. Έτσι μπόρεσα να πιέσω από την αρχή, χωρίς να φοβάμαι και τόσο για τυχόν λάθος του αδερφού μου στο διάβασμα των σημειώσεων! Η διάθεση ήταν τόσο καλή που παρακαλούσαμε να βρέχει όλη μέρα! Και το πρώτο πέρασμα ήταν αλάθητο, σε πολύ καλό ρυθμό και χωρίς το παραμικρό πρόβλημα από το βρεγμένο δρόμο. Επιπλέον βρήκα και το μπροστινό μου αυτοκίνητο μέσα στην ειδική και.. προσπέρασα! (δείτε τα πλάνα της εσωτερικής κάμερας!)
Όντας αρκετά μπροστά στα νούμερα εκκίνησης δε μπορούσα να έχω καλή εικόνα του ανταγωνισμού στην κλάση μας, όμως είδα από τα μπροστινά νούμερα ότι έχουμε πολύ καλό χρόνο! Αργότερα είδαμε ότι κάναμε τον 1ο χρόνο στα Ν/2 και τον 13ο χρόνο γενικής! και ήμασταν στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον 2ο χρόνο της κατηγορίας.

Με καλό ηθικό πήγαμε και στην ειδική που προτιμούσα πιο πολύ στον αγώνα, το Τρίλοφο με τις συνεχόμενες μικρές στροφές στη κλειστό κομμάτι. Βέβαια αυτό αποδείχτηκε και πολύ επικίνδυνο μιας και είδαμε αρκετά αυτοκίνητα εκτός διαδρομής σε σημεία που ξεκόλλησε το αυτοκίνητο και δεν το περιμέναμε. Και πάλι είχαμε κάνει τον πρώτο χρόνο στα Ν/2 (14ος γενικής) και είχαμε πάρει διαφορά 7" στην κλάση μας. Αυτά τα πληροφορηθήκαμε και μεις στο πρώτο service park και από εκεί που θα ήμασταν ευχαριστημένοι με μια 3η θέση, βρισκόμασταν στην 1η! Μιας και ο ρυθμός ήταν καλός δεν κάναμε καμία αλλαγή στο service και είχαμε και το Γιώργο να μας εμψυχώνει και να είναι πιο πωρωμένος από το ίδιο το πλήρωμα του 106 !

Στο δεύτερο Πολυδέντρι βρήκαμε πιο πολύ νερό στο δρόμο και πήγαμε προσεκτικά σε επιλεγμένα σημεία περιμένοντας να δούμε τη διαφορά μας να μειώνεται. Ευτυχώς ήμασταν και πάλι στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον ανταγωνισμό και ερχόταν το Τρίλοφο! Είχαμε κάνει το δεύτερο χρόνο στην κλάση και τον 16ο γενικής.

Στο Τρίλοφο ΙΙ μπήκαμε καθαρά για να αυξήσουμε κατά το δυνατόν τη διαφορά, ώστε να έχουμε άνεση στην τελευταία ειδική. Εδώ τα πήγαμε καλύτερα και στις οδηγίες του συνοδηγού και κάναμε και πάλι 1ο χρόνο στα Ν/2, 11ο γενικής και πήραμε άλλα 6" διαφοράς. Στη συνέχεια βρεθήκαμε και πάλι στο service park όπου θυμηθήκαμε με το Μάρκο να... διασταυρώσουμε τις καθαρογραμμένες σημειώσεις του Αγ. Νικόλαου από τις πρόχειρες που κάναμε στο γράψιμο της διαδρομής !!! και βρήκαμε και 2 λάθη! Σε εκείνο το σημείο είχαμε μια διαφορά 13" που έπρεπε να κρατήσουμε στα 12 χλμ του Αγ. Νικολάου.

Όμως η εκκίνηση του Αγ. Νικολάου ήταν μέσα σε πυκνή ομίχλη και εκεί ήμουν σίγουρος ότι θα χαθούμε στις σημειώσεις μιας και ο Μάρκος δεν είχε την απαιτούμενη εμπειρία. Και έτσι έγινε και τα πρώτα πατημένα χιλιόμετρα τα πήγαμε όπως βλέπαμε.. όμως μόλις άνοιξε η ομίχλη πιάσαμε το ρυθμό που επέτρεπαν οι συνθήκες. Στη διάρκεια της ειδικής κάναμε... 2 προσπεράσεις ! μια στον άτυχο "Λούρμπα" με το πληγωμένο MG και το προπορευόμενο κατά 2 λεπτά 106 !! Στο τέρμα ήταν ήδη ο Γιώργος που περίμενε να δει το χρόνο μας για να δούμε τι έγινε. Και από εκεί που το είχα σίγουρο ότι χάσαμε τη θέση, είδαμε ότι είχαμε πάρει επιπλέον διαφορά και ήμασταν νικητές στην κλάση μας !!! Παρά το ότι χαθήκαμε για ώρα και προσπεράσαμε 2 αυτοκίνητα είχαμε κάνει το 10ο χρόνο γενικής και φυσικά τον πρώτο χρόνο στα Ν/2!

Απίστευτο, όμως στο μόνο αγώνα που δεν ήρθε ο Γιώργος, πήραμε νίκη σε αγώνα ράλι και μάλιστα του Κυπέλλου ασφάλτου ! Και μόνο όσα έγιναν στη διάρκεια του αγώνα, και το κέφι που είχαμε σαν παρέα και σαν.. service τη στιγμή που έβρεχε, τα λέει όλα για το πόσο διασκεδάσαμε αυτό τον αγώνα. Όλα τα χρωστάμε στην επιλογή των ελαστικών που μας πρόσφεραν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και εμπιστοσύνης στο πάτημα του αυτοκινήτου.
Το τέλος το έδωσε η σαμπάνια που είχε έρθει ως χρωστούμενη από την χορηγό του προηγούμενου αγώνα!!! και την ανοίξαμε για να γιορτάσουμε την πρώτη μας νίκη !! Ο Γιώργος μας έλουσε με... εκδικητική μανία και αυτό ήταν το καλύτερο τέλος για μια απροσδόκητα καλή ημέρα που μας βρήκε στην 11η θέση της γενικής κατάταξης.

Παραλειπόμενα :
- Στο service είχαμε τη βοήθεια του Pony Express Courier που συμμετείχε με το Nissan Micra (Μάστορας - Βακρατσάς). Μηχανικός και των 2 αυτοκινήτων ο Σάκης του χορηγού μας, Peugeot Service Σακελλάρης! Το καλό είναι οτι δεν χρειάστηκαμε κάτι, οπότε την πιο πολύ ώρα την περάσαμε στο service του Δ. Διάφα για να τα λέμε...
- Σε μια φυλαγμένη μπούκα στο Τρίλοφο ΙΙ, ο δεξιός καθρέπτης βρήκε σε μια σιδερόβεργα και διαλύθηκε! Στο service park που ακολούθησε, ένα αυτοκίνητο σταμάτησε δίπλα στο 106 και.. παρέδωσε το κάλυμα του καθρέπτη !!! Ευχαριστούμε το φίλο που μας σκέφτηκε!
- Στον αγώνα δεν επιτρεπόταν ανεφοδιασμός από βενζινάδικο οπότε φουλάραμε 100αρα βενζίνα από το Σάββατο και βγάλαμε όλο τον αγώνα με ένα γέμισμα.

  • Δείτε φωτογραφίες και video από τον αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007