Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

38ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. (4-5 Σεπτεμβρίου 2004)

Η συμμετοχή μας στο 38ο Ράλλυ ΔΕΘ αποφασίστηκε την τελευταία στιγμή μιας και φέτος προσμετράει στο Πρωτάθλημα Ράλλυ αλλά όχι στο Κύπελλο Ασφάλτου που αποτελεί και το φετινό μας στόχο. Κάτι οι βραδινές ειδικές του Σαββάτου, κάτι η ιστορία του αγώνα και οι γνωστές μας ειδικές γύρω από το Χολομώντα, μόλις βρέθηκαν οι νέοι χορηγοί, δηλώθηκε και η συμμετοχή μας στο ράλλυ.
Για το υπόλοιπο της χρονιάς θα φέρουμε τα σήματα της νέας εταιρίας ταχυμεταφορών - courier OnDay, με γραφεία σε Θεσσαλονίκη και Κοζάνη. Παράλληλα τοποθετήθηκαν και τα διαφημιστικά της επιχείρησης του Γιώργου Παφίλη (συνοδηγός) με την επωνυμία "Ελληνικός Καφές Παφίλη" μιας και μπήκε κανονικά στα έξοδα για τα λάστιχα του αγώνα!

Η εκκίνηση του αγώνα δόθηκε πανηγυρικά το βράδυ του Σαββάτου δίπλα στο Μακεδονία Παλλάς στη Θεσσαλονίκη, με 90 συμμετοχές από όλη την Ελλάδα. Ο καιρός ήταν για μια ακόμα φορά προβληματικός και όλοι είχαν επιφυλάξεις για τις επιλογές ελαστικών για το βράδυ του Σαββάτου και την Κυριακή. Η πρώτη ειδική ήταν το κλασικό Ζαγκλιβέρι που παλιότερα ήταν ανάβαση. Με το νούμερο 31 στις πόρτες πήραμε εκκίνηση στις 10 το βράδυ! Κόσμος πολύς και φυσικά πρώτη φορά σε νυχτερινή ειδική! και χωρίς προβολιέρα! Παρά κάποια οδηγικά λάθη πήραμε τον πρώτο χρόνο στα Ν/2.

Αμέσως μετά ακολουθούσε η ειδική "Πετροκέρασα" όπου και συγκεντρώθηκε ακόμα μεγαλύτερο πλήθος θεατών που με τις κάμερες και τα φλας που άστραφταν θύμισαν σκηνές που είχαμε ξαναδεί μόνο σε παλιά ράλι και θρυλικά Τουρινί που βλέπουμε σε κασέτες. Εδώ κάναμε τον δεύτερο χρόνο στα Ν/2 και τελειώσαμε το πρώτο σκέλος στην πρώτη θέση στα Ν/2 ! με τον δεύτερο Βενέτη να ακολουθεί από κοντά και η αυριανή ημέρα έδειχνε να είναι εκρηκτική στην κλάση μας.

Το πρωί της Κυριακής μια δυνατή καταιγίδα καλωσόριζε τα πληρώματα στα αυτοκίνητα τους και πραγματικά δεν ξέραμε που να κρυφτούμε από τη βροχή. Στη σκέψη όλων τα ελαστικά που χθες είχαν αλλαχθεί με φρέσκα για στεγνό δρόμο. Αλλαγή ελαστικών επιτρεπόταν πριν την πρώτη ειδική της ημέρας και εκεί φορέθηκαν τα ενδιάμεσα ελαστικά μας για ελαφρώς βρεγμένο οδόστρωμα. Στην "Παλαιοχώρα Ι" κάναμε τον δεύτερο χρόνο στα Ν/2 και ο Βενέτης πέρασε πρώτος.

Στη συνέχεια όμως είχαμε τον κατηφορικό "Χολομώντα Ι" που πάντα είναι υπέρ μας και εκεί κάνοντας τον 1ο χρόνο Ν/2 και τον 16ο χρόνο γενικής! πήραμε την πρωτοπορία στα Ν/2 με διαφορά. Πολύ καλή επίδοση κάναμε και στην ανηφορική "Ολυμπιάδα Ι" που κάναμε τον 18ο χρόνο γενικής, ενώ ο Βενέτης μας έριξε 1". Φυσικά εξακολουθούσαμε να έχουμε μια καλή διαφορά στην πρώτη θέση της Ν/2 13" απο τον δεύτερο και στην 16η θέση γενικής του αγώνα! Εκεί όμως ήρθε ένα αναπάντεχο νέο.

Ακολουθούσε service park όπου και έπρεπε να φορέσουμε στεγνά λάστιχα μιας και τα σύννεφα έφευγαν προς Θεσσαλονίκη και δεν υπήρχε μεγάλος κίνδυνος για βροχή. Σαν αυτοκίνητο service είχαμε τη βοήθεια των αδερφών Διάφα που συμμετείχαν στον αγώνα με το Renault Clio Maxi. Λόγω όμως της εγκατάλειψης στον αγώνα του Clio, το service car δεν ανέβηκε ποτέ στην Ολυμπιάδα για να φέρει και τα λάστιχά μας! οπότε ήμασταν αναγκασμένοι να συνεχίσουμε με τα ενδιάμεσα ελαστικά που είχαν αρχίσει να φτάνουν σε οριακό σημείο μιας και είχαν χρησιμοποιηθεί σε πολλά χλμ. ειδικών. Φύγαμε άπραγοί από το SP και τώρα η στρατηγική άλλαξε με σκοπό να φυλάξουμε τα ελαστικά για να δούμε και τον τερματισμό !

Στην επανάληψη των ειδικών διαδρομών, πρώτη ερχόταν η "Παλαιοχώρα ΙΙ". Εκεί με τη φρέσκια άσφαλτο να ταλαιπωρεί τα λάστιχα πρέπει να φυλαχτήκαμε λίγο παραπάνω μιας και κάναμε τον δεύτερο χρόνο στα Ν/2 αλλά ο Βενέτης με εξαιρετικό χρόνο (15ος γενικής) βρέθηκε 1ος στην κατάταξη του αγώνα με 2" διαφοράς απο εμάς.

Συνέχεια είχε και πάλι ο κατηφορικός "Χολομώντας ΙΙ" όπου μπορούσαμε να πάρουμε νέα πρωτοπορία που θα υπερασπιζόμασταν στην τελευταία ειδική. Και έτσι ξεκινήσαμε. Χωρίς λάθη και με πολύ γρήγορο ρυθμό (χωρίς φυσικά να σκεφτούμε τη φθορά των ελαστικών) ήμασταν σίγουροι πως θα κάνουμε τον πρώτο χρόνο στα Ν/2 μέχρι που φτάσαμε το εκκλησάκι προς Αρναία στο τελευταίο χλμ της ειδικής. Λίγο παρακάτω σε μια γούβα του δρόμου το δυνατό τράνταγμα έσβησε τον κινητήρα του αυτοκινήτου απο το... φυγοκεντρικό σύστημα αποκοπής της τροφοδοσίας σε περίπτωση σύγκρουσης! Ο Νίκος αμέσως κατάλαβε τι έγινε και βάζοντας νεκρή έκανε τις τελευταίες στροφές της ειδικής με τη φόρα που είχε το αυτοκίνητο και χάνοντας πολύτιμα δευτερόλεπτα και την πρώτη θέση που παλεύαμε όλη μέρα.

Μετά τον τερματισμό της ειδικής ο Νίκος επανέφερε τον διακόπτη και φυσικά ο κινητήρας πήρε αμέσως μπροστά. Το θέαμα όμως των εμπρός ελαστικών ήταν αποκαρδιωτικό μιας και στην υπερπροσπάθεια είχαν βγει τα λινά στις άκρες και το θέμα ήταν πως έπρεπε να γίνει αλλαγή και των 4 ελαστικών μπρος-πίσω στην... απλή διαδρομή για την επόμενη ειδική που ευτυχώς ήταν μακριά. Έτσι με την ψυχή στο στόμα φύγαμε για να βρούμε ένα πάρκινγ με νερό όπου και έγινε γρήγορα η αλλαγή των ελαστικών. Φτάνοντας στην εκκίνηση της τελευταία ειδικής του αγώνα μάθαμε ότι ο Βενέτης είχε έξοδο στο Χολομώντα! Προφανώς τα δώσαμε όλα και οι δύο και μας χτύπησε η ατυχία.

Στην εκκίνηση της "Ολυμπιάδας ΙΙ", ακόμα και μετά το σβήσιμο του κινητήρα ήμασταν στην 1η θέση της κλάσης με 40" διαφορά απο τον δεύτερο τώρα Ματθαίου και εκεί πήραμε την απόφαση να πάμε αργά για να μπορέσουμε να τερματίσουμε έχοντας μπροστά μας 14 χλμ ειδικής και το δρόμο της επιστροφής για τη Θεσσαλονίκη. Έτσι με χαλαρό ρυθμό στις φουρκέτες και σε σημεία με χαλίκια κάναμε όλη την Ολυμπιάδα. Ο Ματθαίου κάνοντας χρόνο στην ειδική 1 λεπτό πιο γρήγορο μας κάλυψε στη διαφορά και έτσι πήρε τη νίκη στα Ν/2 και εμείς αρκεστήκαμε στη δεύτερη θέση έχοντας κάνει ένα φανταστικό αγώνα!

Αυτός ήταν ο πιο άτυχος αγώνας που είχαμε και παρόλα αυτά ήμασταν 2οι νικητές στα Ν/2, 3οι στην κατάταξη των 1600 κ.ε. Β. Ελλάδος !! και στην 22η θέση γενικής του αγώνα! Αν αυτό είναι το πιο άτυχο αποτέλεσμα φέτος, τότε μάλλον θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι. Επιπλέον συνεχίζουμε ακάθεκτοι το φετινό σερί που μας θέλει σε όποιον αγώνα συμμετέχουμε να είμαστε πάντα 1οι ή 2οι χωρίς καμία εγκατάλειψη! Στόχος παραμένει το Κύπελλο Ασφάλτου και αυτό μας φέρνει στο Ράλι Λαμίας στις 23-24 Οκτωβρίου μιας και η συμμετοχή στο Ράλι ΕΛΠΑ που είναι και ο επόμενος γύρος του θεσμού είναι απαγορευτική σε κόστος.

Παραλειπόμενα :
- Κάναμε τον αγώνα με το εργοστασιακό σύστημα εξάτμισης ! δηλαδή καταλύτη, μεσαίο καζανάκι και το εργοστασιακό τελικό !!!
- Στις βραδινές ειδικές δε χρησιμοποιήσαμε προβολιέρα. Το 106 ως καθημερινό αυτοκίνητο πάντα φοράει τους σποτ προβολείς ομίχλης. Τοποθετήθηκαν απλώς λάμπες των 100W στα φώτα και αυτό το φως ήταν αρκετό για να τελειώσουμε το βράδυ στην πρώτη θέση των Ν/2 !
- Βέβαια ο Νίκος είναι έμπειρός σε γρήγορη βραδινή οδήγηση μιας και το... χόμπι της παρέας στην Κοζάνη ήταν για πολύ καιρό το ανεβοκατέβασμα στην Καστανιά αργά το βράδυ!

  • Δείτε φωτογραφίες και video από τον αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007