Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

29o Ράλι Αχαιός (8-9 Μαΐου 2004)

Μετά την ανέλπιστη νίκη της ομάδας στο Ράλι Φίλιππος, είχαμε βρεθεί στην πρώτη θέση της βαθμολογίας Ν/2 για το Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου και επόμενος αγώνας του θεσμού θα ήταν το 29ο Ράλι Αχαιός. Η απόφαση για να κατέβει ο ομάδα στην Πάτρα ήταν της τελευταίας στιγμής. Γι' αυτό και είχαμε ένα μικρό πανικό στην οργάνωση της... καθόδου. Αφιερώσαμε την ημέρα της Πρωτομαγιάς για να κατέβουμε στην Πάτρα, να γράψουμε τις διαδρομές και να επιστρέψουμε στην Κοζάνη... αυθημερόν! Με καλές σημειώσεις θα είχαμε τη δυνατότητα να παλέψουμε λίγο για να πάρουμε όσο το δυνατόν καλύτερη θέση και ανάλογους βαθμούς για τη συνέχεια.

Με αυτό το σκεπτικό κατεβήκαμε στην Πάτρα με τη συνοδεία του Νίκου Πάπιστα σε ρόλο βοηθού στο service και με όχημα υποστήριξης το Mitsubishi Lancer Evo VII του Γιώργου! Η εκδρομή οργανώθηκε έτσι ώστε να περάσουμε όσο το δυνατό καλύτερα το διήμερο, πέρα από το κομμάτι του αγώνα, ενώ παράλληλα θα κατεβαίναμε ετοιμοπόλεμοι για κάθε καιρικό ενδεχόμενο παρά τα καλά προγνωστικά. Ο Νίκος κατέβασε οδικώς το 106, φορτωμένο με 5 λάστιχα, ενώ ο Γιώργος με το Νίκο Π. κατέβηκαν το βράδυ του Σαββάτου με 4 επιπλέον λάστιχα για βρεγμένο δρόμο.

Έτσι το πρωί της Κυριακής πήραμε εκκίνηση από την Πάτρα ενώ ο καιρός ήταν έντονα συννεφιασμένος και είχαμε αρχίσει να προβληματιζόμαστε μιας και σε όλους τους αγώνες φέτος είχαμε συναντήσει ψιλόβροχο! Στον αγώνα συμμετείχαν 92 πληρώματα με λίγες συμμετοχές από τη Β. Ελλάδα και 10 αυτοκίνητα στην κλάση Ν/2. Εμείς ξεκινούσαμε με το νούμερο 76, σχεδόν στο τέλος του αγώνα.

Η πρώτη ειδική του αγώνα, Σελινούντας (16,9 χλμ.), ήταν η γνωστότερη ειδική διαδρομή της Πελοποννήσου (Φτέρη) με ανάποδη και ανηφορική φορά. Κάνοντας ένα αναγνωριστικό αλλά και γρήγορο πέρασμα είχαμε κάνει τον 4ο χρόνο της κατηγορίας, ενώ ταυτόχρονα είχε εγκαταλείψει και ένα από τα φαβορί της κλάσης.

Βλέποντας ότι δεν χάνουμε επαφή από τους πρώτους είπαμε να μην αφήσουμε και να πιέσουμε λίγο παραπάνω στον Τόπο Θυσίας Ι (6,6 χλμ.). Έχοντας αφήσει τα "στεγνά" λάστιχα είδαμε ότι δεν έπιαναν καλά και είχαμε και μια μικρή έξοδο σε ανηφορική φουρκέτα! Χωρίς πολύ κράτημα από τα λάστιχα σε όλη τη διάρκεια της ειδικής, είχαμε κάνει τον 3ο χρόνο Ν/2 !

Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε και στα πρώτα χλμ. της Κλειτορίας Ι όπου πάλι δεν είχαμε καλό κράτημα. Πιο πάνω όμως όλα πήγαν καλά και κάναμε ένα καλό πέρασμα χωρίς λάθη που μας έδωσε το 2ο χρόνο της κλάσης και μας έφερε κοντά στους πρωτοπόρους. Εκεί είδαμε οτι μπορούμε να παλέψουμε για τη 2η θέση μιας και είχαμε περάσει οριακά στην 3η θέση της κλάσης μέχρι εκείνη την ώρα!

Στο service park που ακολούθησε αποφασίσαμε να κάνουμε αντεπίθεση, βάζοντας πιο μαλακές γόμες. Φέραμε τα πίσω ελαστικά εμπρός (Pirelli 71) και πίσω φορέσαμε τα intermediate Pirelli 72. Η επιλογή μας δικαιώθηκε αμέσως μιας και άρχισε να ψιχαλίζει πριν φύγουμε από το SP. Με το ψιλόβροχο να δυναμώνει κάναμε τον Τόπο Θυσίας ΙΙ, κάνοντας όμως καλύτερο χρόνο από το πρώτο πέρασμα κατά 3" και έχοντας πάλι το 2ο χρόνο στα Ν/2 παρά τις συνθήκες που κάναμε την ειδική! Αν δεν είχαμε βάλει αυτό το συνδυασμό ελαστικών σίγουρα θα ήμασταν πιο πίσω σε χρόνο.

Πριν ξεκινήσουμε την Κλειτορία ΙΙ είχαμε τον ίδιο χρόνο με τον 2ο της κλάσης (Μπεκρής) και ήταν η μεγάλη ευκαιρία να κάνουμε διαφορά που θα ήταν πολύτιμη για την τελευταία ειδική (Φτέρη) που δεν είχαμε καλή γνώση του δρόμου σε σχέση με τα πληρώματα της περιοχής. Έτσι μπήκαμε με αλάνθαστο και γρήγορο ρυθμό και καλό κράτημα από τα λάστιχα, ενώ αργότερα μάθαμε οτι τα αυτοκίνητα που ξεκίνησαν πριν από εμάς, είχαν και βροχή. Όλα αυτά έδωσαν το 2ο χρόνο και πάλι στα Ν/2 αλλά με πολύ μεγάλες διαφορές σε χρόνο που μας έδωσαν πλεονέκτημα 23" από τον 3ο (Παπαγεωργίου) και 25" από τον 4ο (Μπεκρής) εως εκείνη τη στιγμή!

Αυτό που δεν είχαμε φανταστεί έμοιαζε τόσο κοντά και το μόνο που έπρεπε να κάνουμε ήταν ένα σίγουρο πέρασμα από τη Φτέρη για να πάρουμε τη 2η θέση σε ένα τόσο μακρινό αγώνα και με τόσο έντονο συναγωνισμό! Και όλα έγιναν όπως τα περιμέναμε! Κάναμε μόλις τον 5ο χρόνο στα Ν/2 και ο Μπεκρής κάλυψε 16" από τη διαφορά, όμως αυτό σήμαινε πως είχαμε κρατήσει τη 2η θέση στα Ν/2 !

Με αυτό τον αγωνιώδη τρόπο έληξε ο αγώνας μας, γεμάτος και αυτός από εμπειρίες αλλά και πολύτιμους και ανέλπιστους για μια ακόμα φορά βαθμούς για το Κύπελλο Ασφάλτου! Έχοντας δημιουργήσει ένα καλό βαθμολογικό προβάδισμα, θα συνεχίσουμε στον επόμενο αγώνα που τώρα πια είναι και Πρωταθληματικός, το 29ο Ράλι Κένταυρος που πέρυσι τέτοιο καιρό είχε αποτελέσει το 2ο αγώνα που είχαμε κάνει ποτέ...

Παραλειπόμενα :
- Μιας και δεν επιτρεπόταν ανεφοδιασμός σε βενζινάδικο, ξεκινήσαμε τον αγώνα με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων! (20 κιλά επιπλέον)
- Το Σαββατόβραδο είχε κανονικό πρόγραμμα εξόδου στην Πάτρα! Στις 2:30 το βράδυ το λήξαμε βέβαια...
- Μεγάλη βοήθεια μας πρόσφερε ο φίλος από το 106sportclub, Δημήτρης (S16). Με το προσωπικό του αυτοκίνητο πήγε με Νίκο για το τελευταίο τσεκάρισμα της Φτέρης, ενώ βοήθησε και στο service park!
- Ο Γιώργος είχε να δει τις ειδικές μια βδομάδα, μιας και το Σάββατο ήρθε πολύ αργά. Κι όμως δεν χάθηκε πουθενά στη διάρκεια του αγώνα!
- Μετά την απονομή ακολούθησε το τραπέζι του θριάμβου σε ταβέρνα. Φύγαμε τα μεσάνυχτα από την Πάτρα και την άλλη μέρα ο Γιώργος ήταν κανονικά στο μαγαζί του...

  • Δείτε φωτογραφίες και video από τον αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007