Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

Ράλι Σπριντ Α.Ο.Θ. (1-2 Ιουνίου)

Ο τρίτος αγώνας που θα συμμετείχαμε, ήταν και το πρώτο μας σπριντ. Συνήθως βέβαια ο κόσμος ξεκινάει από τα σπριντ για να πάει στα ράλι, αλλά εμείς το πήραμε ανάποδα. Μετά από το Πήλιο, μια ειδική των 8 χλμ, λέγαμε πως δε θα πρόσφερε και τόσα πολλά σαν εμπειρία, όμως κάναμε λάθος. Είχαμε μια καλή εμπειρία, αυτή της εξόδου από το δρόμο!

Αυτό έγινε στο πρώτο πέρασμα και ενώ πηγαίναμε με γρήγορο ρυθμό για να γράψουμε καλό χρόνο στα 8 χλμ της ειδικής. Το λάθος ήταν στις σημειώσεις μας. Eίχα σημειώσει τη στροφή με περισσότερα από όσο κρατούσε και με μικρότερη διάρκεια... Έτσι όταν την διάβασε ο Γιώργος, την εκτέλεσα όπως ήταν γραμμένη και ... φύγαμε έξω από το δρόμο σε ένα μικρό πλάτωμα, με 3η και 110 στο κοντέρ!!

Το καλό είναι ότι δεν έχασα τον έλεγχο του αυτοκινήτου και με σχεδόν ίσιο τιμόνι, κοιτούσα το δρόμο, έτοιμος να ξαναμπώ στην άσφαλτο! συνεχίζοντας την πορεία στο πλάτωμα. 5 μέτρα πριν πατήσω άσφαλτο όμως, είδα σε... κλάσματα του δευτερολέπτου ένα πεσμένο κολωνάκι μέσα στο χώμα και πάνω στην πορεία μου... Χωρίς την παραμικρή αντίδραση το πήρα από κάτω και το έβγαλα μέχρι την άσφαλτο... Και εκεί εγκατέλειψα γιατί είδα ότι έμεινα χωρίς τιμόνι.

Με το που λύθηκα και βγήκα να δω τι έγινε, είδα το κολωνάκι μέσα στη μέση της επόμενης στροφής από αυτή που βγήκαμε και έτρεξα για να ξαναβάλω μέσα στα χώματα ώστε να περάσει το επόμενο αγωνιστικό χωρίς πρόβλημα. Αργότερα πέταξα το κολωνάκι στην πλαγιά που είχε μετά το πλάτωμα για να μην την πάθει κι άλλος σαν εμένα. Αν δεν ήταν το κολωνάκι (ή το είχε πετάξει αυτός που το έριξε) δε θα είχα και τη ζημιά και θα συνέχιζα...

Μείναμε θεατές για το υπόλοιπο του αγώνα και η συνέχεια ήταν αυτή που φαίνεται στις φωτογραφίες. Φορτωμένο στην Express Service, γύρισε στην Κοζάνη μέχρι το ειδικευμένο για Peugeot συνεργείο "Σακελλάρης", που είναι και ο αρμόδιος για τα μηχανικά του αυτοκινήτου. Ευτυχώς η ζημιά ήταν μικρή τελικά για τα χλμ που φύγαμε και περιορίστηκε σε ένα ακρόμπαρο, μια στραβή βάση του κινητήρα, ένα χτύπημα στο σαζμάν και ένα σπασμένο κομμάτι πλαστικό.

Παραλειπόμενα : Μετά τον τεχνικό έλεγχο που έγινε το Σάββατο, αλλάζοντας τα λάστιχα, είπα με το φίλο και ... χορηγό ζαντών από το 106 Gti του, Λάζο Τούνα, να αλλάξουμε και εγκεφάλους, μιας και έχει "τσιπαρισμένο", ενώ εγώ είχα ακόμα τον εργοστασιακό. Κάπου όμως χάλασε η δουλειά και ο "τσιπαρισμένος" έπαιξε μια φορά στο δικό μου και μετά δεν ξανάπαιξε... Και ενώ είχε ήδη βραδιάσει, τη λύση την έδωσε ο Ντίνος Γκαγκαστάθης που με ένα τηλέφωνο άνοιξε το μαγαζί του για να μου δώσει ένα εγκέφαλο της Peugeot Sport για να μπορέσουμε να φύγουμε. Χίλια ευχαριστώ και στους δύο!!

  • Δείτε το video της εξόδου, από την εσωτερική κάμερα! (DivX MPEG video, 2,54 MB)
  • Δείτε τη σελίδα του Αυτοκινητιστικού Όμιλου Θεσσαλονίκης

    Επιστροφή στους αγώνες