Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

ΕΛΠΑ Ράλι Σκρα-Κιλκίς-Λαχανά (28-29 Ιουνίου)

Στον αγώνα του Κιλκίς, η απόφαση για συμμετοχή πάρθηκε την τελευταία στιγμή, μιας και το αυτοκίνητο είχε "αναρρώσει" εκείνες τις ημέρες από την έξοδο του προηγούμενου αγώνα. Κατά τη μέρα που πήγαμε να γράψουμε τις ειδικές, είδα τη σχεδίαση του αγώνα που έχει 3 ειδικές, από τις οποίες οι δύο ήταν επαναλαμβανόμενες αλλά και πολύ γρήγορες, κάτι που με αποθάρρυνε, μιας και προτιμώ τα κλειστά κομμάτια.

Την προηγούμενη του αγώνα, μετά και τον τεχνικό έλεγχο, άρχισε να βρέχει και μάθαμε ότι ήταν συνηθισμένο να βρέχει τα απογεύματα στην περιοχή του Κιλκίς. Με μικρή επιφύλαξη για τον αυριανό καιρό μιας και ήταν η πρώτη φορά που θα δοκίμαζα τα Pirelli με σκληρή γόμα, και χωρίς "βρόχινη" επιλογή, πήγαμε για ύπνο... Αλλά το βράδυ ο οδηγός μάζεψε μόνο μια ώρα ύπνο, ενώ ο συνοδηγός κάτι περισσότερο.. Και το πρωί ποιος πάει για αγώνα...! Ευτυχώς ο καιρός δεν έκανε παιχνίδια και το πρωί είχαμε ένα καταγάλανο ουρανό χωρίς το παραμικρό σύννεφο.

"Με τα φώτα νυσταγμένα και βαριά" ξεκινήσαμε λοιπόν τον αγώνα. Η Μαυροπλαγιά, η πρώτη ειδική του αγώνα, ήταν και η μόνη που προτιμούσα σα σχεδίαση. Ανηφορική στην αρχή, κατηφορικη στη συνέχεια και με πολλές και συνεχόμενες στροφές για 12 χλμ. Την περάσαμε σαν μια γρήγορη βόλτα, προσπαθώντας να βρω ρυθμό και να συνέλθω λίγο και φυσικά μείναμε πίσω σε χρόνους, κάνοντας 29ο χρόνο στους 32 που πέρασαν το flying.

Η επόμενη ειδική, η 20άρα στο Λαχανά, απείχε αρκετά μιας και μεταφερόμασταν στο Νομό Σερρών και σ' αυτό το διάστημα μπόρεσα να πάρω τα πάνω μου για να συνέλθω. Και ενώ αυτή η ειδική ήταν όλος ο αγώνας (τα 40 χλμ από τα 70 συνολικά) στο πρώτο πέρασμα ήμουν φυλαγμένος και δεν είχα μεγάλη εμπιστοσύνη στα γραπτά, λόγω της τραυματικής εμπειρίας που βγήκαμε από λάθος γράψιμο στον προηγούμενο αγώνα. Έτσι χάσαμε πολλά δεύτερα στις γρήγορες στροφές αυτής της ειδικής, όμως σιγουρεύτηκα για τις σωστές σημειώσεις. Στο δρόμο είδαμε και πολλές εγκαταλείψεις, τερμάτισαν μόνο 24 αυτοκίνητα!

Κάτι ανάλογο έκανα και στην επόμενη ειδική, την πολύ γρήγορη Δορκάδα των 8 χλμ με τις πολλές ευθείες. Διαπιστώσαμε το σωστό γράψιμο και κάναμε 19ο χρόνο. Ξεκινώντας αυτή την ειδική είχαμε πάρει και το πρώτο καπέλο για αργοπορία, με ποινή 10 δευτ. Ο Γιώργος βασίστηκε στον οδηγό για να φέρει... ρολόι χειρός, ο υποφαινόμενος ξέχασε άλλα κι άλλα, και κάναμε όλο τον αγώνα με το ρολόι του.. αυτ/του. Και επειδή στο Σ.Ε.Χ. του S.P. δεν υπήρχε εμφανές ρολόι, την πατήσαμε για 5". Αλλά μικρό το κακό με το ρυθμό που είχαμε μέχρι εκείνη τη στιγμή, μιας και βρισκόμασταν στην 21ή θέση στους 23 που συνέχιζαν.

Στην επανάληψη της 20άρας ειδικής, και με εμπιστοσύνη στα γραπτά μας, ρίξαμε 22" από τον προηγούμενο χρόνο, που δείχνει και πόσο χρόνο μπορεί να χάσει κάποιος μόνο από κακές σημειώσεις!! Σ' αυτή την ειδική έγινε και ένα μπέρδεμα σε μερικούς χρόνους και έτσι δεν μπόρεσα να δω πως τα πήγαμε στην γενική. Η δουλεία μας όμως έγινε.

Και στην τελευταία ειδική κάναμε καλύτερο χρόνο κατά 6" στα 8χλμ, που είναι αρκετά καλό μιας και είναι μια ειδική με Μ.Ω.Τ. των 120 km/h. Εδώ είδαμε και πάλι την αξία των σωστών σημειώσεων αλλά και των πολλών δοκιμών (που δεν κάναμε) που δίνουν και την εμπιστοσύνη στα γραπτά μας.

Στο τέλος ήμασταν ακόμα στην 21η θέση σε 23 πληρώματα που τερμάτισαν, ενώ υπήρξαν και 12 εγκαταλείψεις. Ήταν κρίμα που δεν παλέψαμε και δεν ευχαριστηθήκαμε αυτό τον αγώνα, αλλά και ο τερματισμός έχει τη χάρη του. Οι επόμενοι αγώνες θα είναι μετά το καλοκαίρι, τον Αύγουστο στο τοπικό μας σπριντ (Κοζάνης) και το Σεπτέμβρη στο Δ.Ε.Θ. Και στα δύο θα το παλέψουμε!

  • Δείτε φωτογραφίες από τον αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες