Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

Ράλι Δ.Ε.Θ. (13-14 Σεπτεμβρίου)

Μετά την επιτυχία μας στο τοπικό Ράλι Σπριντ, ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε τις δυνάμεις μας στο Ράλι της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, το γνωστό σε όλους Ράλι ΔΕΘ. Ο αγώνας έγινε την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου στην περιοχή της βόρειας Χαλκιδικής, πάνω από τον Πολύγυρο και συγκέντρωσε τα γνωστότερα πληρώματα των αγώνων ράλι μιας και είναι γύρος του Πρωταθλήματος Ράλι και του Ασφάλτινου Κυπέλλου Ελλάδας.

Ο αγώνας είναι και ο μεγαλύτερος που συμμετείχαμε μέχρι σήμερα, αφού περιλαμβάνει 7 Ειδικές Διαδρομές 100 χλμ. με συνολική διαδρομή 400 χλμ. Μετά από 3 Ράλι και 2 σπριντ ήμασταν έτοιμοι και για το ΔΕΘ, με καλές σημειώσεις και σύμμαχο τον καιρό που κράτησε τη βροχή εκτός των ειδικών. 92 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή, 11 των οποίων συγκροτήσαμε την κλάση Ν/2. Με πολύ και καλό ανταγωνισμό θα βλέπαμε που πατάμε πια στην κλάση μας, με κύριο σκοπό να οδηγήσουμε σβέλτα αλλά χωρίς πολλά ρίσκα. Στην τελική κατάταξη βρεθήκαμε στην 5η θέση της κλάσης Ν/2 και στην 41η θέση της γενικής κατάταξης κάτι που σίγουρα εκπλήρωσε τους στόχους μας.

Η αρχή έγινε το Σάββατο με τον τεχνικό έλεγχο στην παραλία της Θεσσαλονίκης, σε ένα πολύ οργανωμένο χώρο με παράλληλες εκδηλώσεις και πολύ κόσμο. Εκεί είδαμε και τους φίλους μας που συμμετέχουν στην κλάση μας, ενώ τις εντυπώσεις έκλεψε το Peugeot 306 Maxi που έφερε από τη Γαλλία ο Σ. Τσολακίδης. Αρκετή συζήτηση έγινε για τον καιρό, μιας και οι προβλέψεις από τα δελτία αλλά και τα σύννεφα το Σάββατο, έδειχναν απειλητικά για βροχές. Το πρωϊ της Κυριακής όμως ξημέρωσε με ένα λαμπρό ήλιο και με το Γιώργο αποφασίσαμε να φορέσουμε την "στεγνή" τετράδα των Pirelli που χρησιμοποιώ εδώ και 3 αγώνες! Η αλλαγή έγινε στο δρόμο που συναντηθήκαμε και με το service car της Pony Express!

Πρώτη ειδική το Λιβάδι Ι, στην οποία είχαμε και την έξοδο στο σπριντ που είχε γίνει στο ίδιο μέρος. Οι σημειώσεις μας άλλαξαν φυσικά μόνο για τη συγκεκριμένη στροφή και περάσαμε το flying στην 8η θέση των Ν/2 με χρόνο 4:45. Το γεγονός ότι ήμασταν μπροστά από 3 πληρώματα της κλάσης μας σε αγώνα ράλι δεν το είχαμε συνηθίσει μιας και συνήθως ήμασταν στην τελευταία θέση και είπαμε να πάμε καλά για να δούμε αν θα κρατήσουμε αυτή τη διαφορά. Ο Γιώργος χαλάρωσε λίγο μιας και σκέφτεται πολλά πριν αρχίσουμε μια ειδική, και φύγαμε για την επόμενη.

Τα Πετροκέρασα είναι η μοναδική ειδική που δεν είναι επαναλαμβανόμενη όμως ήταν και αυτή που μου άρεσε πιο πολύ. Εδώ πήγαμε λίγο καλύτερα αφού είδα ότι ο Γιώργος είχε πιάσει και αυτός καλό ρυθμό στο διάβασμα και στα τελευταία κατηφορικά της ειδικής άναψαν τα φρένα μας και με το που σταματήσαμε για να δώσουμε καρνέ, κάπνιζαν! Όμως είχαμε πάει καλά κάνοντας τον 6ο χρόνο στα Ν/2 (56ο γενικής από 83). Στο service υπήρχε η σκέψη να βάλω τα σκληρότερα Bridgestone γιατί φοβόμουν μήπως δε θα άντεχαν τα Pirelli, αλλά ευτυχώς που τα άφησα και τελικά έβγαλαν όλο τον αγώνα χωρίς καμιά αλλαγή, ούτε μπρος-πίσω.

Με μικρή αμφιβολία για τα φρένα μου και μικρές ανησυχίες από το Γιώργο για τα.. δέντρα ξεκινήσαμε και το Χολομώντα Ι, τη μεγαλύτερη ειδική του αγώνα με 22 χλμ. Εδώ άρχισα να απολαμβάνω οδήγημα και.. τέλειες οδηγίες του Γιώργου, παρά το γεγονός ότι φώναζε πολύ. Τον είδα και μια-δυο φορές να κοιτάει τη διάρκεια της στροφής για να δει το πλασάρισμα και γελούσα. Σε μια στροφή που είχε αναπήδηση στην αρχή της, χρειάστηκε μεγάλη διόρθωση με ανάποδο για να μείνουμε στο δρόμο και μάλιστα εκεί ακριβώς ήταν και οι φίλοι μας από Κοζάνη που νόμισαν ότι έγινε επίτηδες! Από εκεί και μετά όμως άρχισα να ακούω ένα θόρυβο από το πίσω μέρος. Κάναμε και πάλι 6ο χρόνο στους 10 που συνέχιζαν στη Ν/2 και 58ο γενικής, ενώ είδαμε και πολλές εγκαταλείψεις σε αυτή την ειδική.

Από εκεί και μετά κοιτώντας κανείς τους χρόνους θα νόμισε ότι κόψαμε ρυθμό. Στο πρώτο πέρασμα της Ολυμπιάδας ο Γιώργος κατάλαβε ότι δεν είχαμε το ίδιο κράτημα στις στροφές ενώ και στους χρόνους φάνηκε να πηγαίνουμε λίγο πιο πίσω σε θέσεις, παρόλο που δεν είχαμε οδηγικό λάθος ή χαλάρωση στο ρυθμό. Όπως φάνηκε την επόμενη εβδομάδα στο.. συνεργείο, είχαμε πρόβλημα στα ρουλεμάν των ράβδων στρέψης με συνέπεια να παίζουν ελαφριά οι πίσω τροχοί και αυτό ήταν που έκανε ασταθές το αυτοκίνητο. Στην Ολυμπιάδα κάναμε 6ο χρόνο στους 9 της Ν/2 και 49ο στους 70 της γενικής.

Στο επόμενο σέρβις πήραμε πληροφόρηση για τον καιρό στο Χολομώντα, αφού βλέπαμε μαύρα σύννεφα στον ουρανό. Να 'ναι καλά ο φίλος Ανέστης που ήταν στο σωστό σημείο κάθε φορά. Αφήνοντας τα στεγνά Pirelli ξεκινήσαμε και το Χολομώντα ΙΙ και ενώ πήγαμε καλύτερα σε ρυθμό από το πρώτο πέρασμα, ο χρόνος μας ήταν 9 δεύτερα πιο αργός! Εκεί φάνηκε καθαρά ότι έχουμε πρόβλημα. 6ος στα Ν/2 όμως 48ος στους 62 στη γενική.

Και στην Ολυμπιάδα ΙΙ πήγαμε καλά οδηγικά και συνοδηγικά, με 6ο χρόνο Ν/2 και 43η/58 γενικής. Μετά την ειδική, στην απλή διαδρομή προς το service στο Παλαιόκαστρο, μας έριξε τη βροχή που υπόσχονταν οι προβλέψεις. Ήταν κι αυτό μια εμπειρία, με τα στεγνά σλικ μέσα σε μπόρα! Ευτυχώς που ο Ανέστης είχε φύγει για την επόμενη ειδική και μας είπε να αφήσουμε τα στεγνά! Στο service μας έδωσαν και.. αέρα από διπλανό μας πλήρωμα (Σταυριανουδάκης με 206) μιας και το πίσω δεξιά είχε χάσει αέρα.

Χωρίς φόβο για βροχή κάναμε και την τελευταία ειδική, το Λιβάδι ΙΙ, χωρίς άγχος για τη θέση στην κατηγορία μας, όμως παρά τον πιο γρήγορο ρυθμό που ήθελα να πιάσω (για να δω τι χρόνο θα είχαμε κάνει στο σπριντ που είχαμε την έξοδο) χάσαμε και 5 δευτερόλεπτα από το πρώτο πέρασμα στα 7 χλμ της ειδικής! 7ος Ν/2 και 43ος/57 γενικής.

Με μεγάλη ευχαρίστηση παρά τη μεγάλη διάρκεια του αγώνα, φύγαμε για τον τερματισμό στη Δ.Ε.Θ. Μπροστά από την Έκθεση πήραμε τον τερματισμό (παρά τη σχετική συμφόρηση στην κυκλοφορία) στην 6η θέση στα Ν/2. Μια θέση που μας ευχαρίστησε πάρα πολύ μιας και στη διάρκεια του αγώνα ήμασταν καθαρά μπροστά από 3 αυτοκίνητα και αυτό δεν είχε ξαναγίνει σε ράλι! Είναι το πλεονέκτημα που δίνει η κοντότερη σχέση μετάδοσης που δεν είχαμε στην αρχή της χρονιάς.

Με το που έληξε το park ferme (υποχρεωτική παραμονή των αυτοκινήτων σε επιτηρούμενο χώρο στον τερματισμό) πήραμε το 106 για να πάμε να αλλάξουμε προκειμένου να δούμε και την τελετή απονομής των κυπέλλων αργότερα. Όταν επιστρέψαμε μάθαμε ότι στον τεχνικό έλεγχο τέθηκαν 4 αυτοκίνητα εκτός της κατάταξης, εκ των οποίων και ο πρώτος της N/2, οπότε στα τελικά αποτελέσματα βρεθήκαμε στην 5η θέση της Ν/2 και στην 41η της γενικής. Φύγαμε από το ΔΕΘ με τις καλύτερες αναμνήσεις και με το Γιώργο το έχουμε δέσει ότι στους μεγάλους αγώνες πάμε καλύτερα! Συνέχεια με το ράλι της Αλεξανδρούπολης!

  • Δείτε φωτογραφίες και video από τον αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες