Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video
 

Το αυτοκίνητο - Σαιζόν 2004

Εξάτμιση Peugeot Sport

Η προηγούμενη εξάτμιση του 106 ήταν μια OMP με... 3 καζανάκια η οποία και χρησιμοποιήθηκε το 2003 και φέτος μέχρι το ράλλυ Κένταυρος όπου και αποκολλήθηκε το τελικό καζανάκι από τη σωλήνα και το... χάσαμε. Τότε τοποθετήθηκε η εργοστασιακή εξάτμιση μέχρι και το Ράλλυ ΔΕΘ το οποίο και τρέξαμε με αυτή !!! ενώ φυσικά είχε αρχίσει αναζήτηση για νέα εξάτμιση με περιορισμένο κόστος.
Η λύση δόθηκε στην... ανάβαση Πορταριάς που ο Νίκος έμαθε ότι υπάρχει μια μεταχειρισμένη εξάτμιση Peugeot Sport προς πώληση. Η τοποθέτηση της νέας εξάτμισης έδωσε φυσικά την απαραίτητη βοήθεια στον κινητήρα του 106 μιας και συνεργάζεται και με εγκέφαλο Peugeot Sport. Εκτός από τις επιδόσεις τόνωσε και τον... χαρακτήρα του αυτοκινήτου μιας και επιτέλους ακούγεται στις ψηλές στροφές ενώ δε λείπουν και τα σκασίματα στις αλλαγές ταχυτήτων. Ταυτόχρονα είναι και πολύ ήρεμη στις λίγες στροφές και δεν ενοχλεί στην καθημερινή χρήση. Από τις καλύτερες επιλογές που φορέθηκαν στο 106.


10/10/04

Μπλοκέ διαφορικό

Το χειμώνα ξεκίνησε η διαδικασία για να περαστεί μπλοκέ διαφορικό στο αυτοκίνητο. Μετά από μια μικρή δοκιμασία, κατέληξα στην καλύτερη δυνατή επιλογή που μπορεί να φορεθεί στο αμάξι, ένα ιταλικό μπλοκέ Bacci Romano GrN homologated. Παράλληλα φορέθηκε και καινούργιο κορονωπήνιο 13/59, μιας και το προηγούμενο βγήκε τραυματισμένο από γρέζια...
Το νέο διαφορικό με τις πρώτες δοκιμές δείχνει πολύ φιλικό και δεν έχει τις αντιδράσεις που θα περίμενε κανείς όπως "ψαρέματα" και τράβηγμα στο τιμόνι ή μπλοκάρισμα των τροχών στο απότομο άφημα του γκαζιου και είναι ίσως η τέλεια επιλογή για.. καθημερινό αυτοκίνητο! μιας και δίνει μεγάλη σιγουριά σε ανοικτές καμπές και σε βρεγμένο δρόμο. Και η καθημερινή χρήση είναι παράγοντας που πάντα υπολογίζεται στο 106.
Την πλήρη λειτουργία του θα τη δούμε όταν φορεθεί και το "καλό" σετ των αμορτισέρ στο αυτοκίνητο. Στόχος και αυτής της ενίσχυσης είναι να μάθουμε κάτι διαφορετικό, όπως είναι η εξοικίωση με το μπλοκέ.


10/02/04

Βάρος τροχού

Το βάρος κάθε τροχού είναι σημαντικός παράγοντας στην επίδοση πολλών μερών στο αυτοκίνητο. Με τροχούς μεγάλου βάρους υπάρχει μεγαλύτερη καταπόνηση στα φρένα και την ανάρτηση κατά τη λειτουργία τους, ενώ επηρεάζονται και οι επιδόσεις επιτάχυνσης. Γι'αυτό το λόγο είναι σημαντικό να έχουμε ελαφριές ζάντες στο αυτοκίνητο. Διαφορά στο βάρος μπορεί να έχει και το λάστιχο του τροχού.
Οι διαφορές στο βάρος ενός τροχού φαίνονται στη διπλανή φωτογραφία, όπου παρουσιάζονται 4 διαφορετικά σετ ζαντολάστιχων του 106. Τα δύο είναι για αγώνα ενώ τα άλλα δύο για καθημερινή χρήση.


10/02/04

Επιστροφή


Galfas Racing Team - © 2003-2007