Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video
Links
Βιβλίο Επισκεπτών
Επικοινωνία

Seazon 2007 sponsors


Αναζήτηση με το Google
 

Το αυτοκίνητο - Σαιζόν 2003

Κοντό κορωνοπήνιο

Για καιρό έψαχνα την αγορά για να βρω κορωνοπήνιο 13/59 (ομολογκαρισμένη σχέση) που όμως είναι σπάνιο γιατί την φοράνε τα περισσότερα αγωνιστικά και όχι μόνο... Και τελικά υπήρχε ένα στο... συνεργείο του Τρ. Σακελλάρη που κάνω και το service! Ούτε ο ίδιος δε θυμόταν από που ήταν, είχε φαγωμένους τους πλανήτες-δορυφόρους του διαφορικού. Με το που βγάλαμε το δικό μου, είδαμε ότι φορούσα μεγαλύτερα γρανάζια στο διαφορικό και έτσι βάλαμε τα γρανάζια από ένα 1000αρι διαφορικό και το κλείσαμε.

Κατευθείαν πήγα για δοκιμές και η διαφορά στο άρπαγμα ήταν πολύ μεγάλη. Σίγουρα θα κέρδιζε στα ανηφορικά κομμάτια και το τοπικό Σπριντ ήταν σε 4 μέρες... Αλλά σε κάποιο απότομο ξεκίνημα, άκουσα ένα ανατριχιαστικό θόρυβο από γρανάζωμα που πηδάει δόντια. Μόνο σε απότομες εκκινήσεις το έκανε, αλλά δεν ήξερα πόσο θα αντέξει. Κάναμε το σπριντ σε αυτή την κατάσταση και ευτυχώς που το φύλαγα στις εκκινήσεις. Την επόμενη ημέρα το έσπασα για τα καλά μπροστά στο συνεργείο, την ώρα που ... μελετάγαμε το πρόβλημα.

Η λύση ήταν να ξανακατέβει και να μπει η παλιά φωλιά του διαφορικού με τα χοντρά γρανάζια ώστε να αντέχει. Αυτό γίνεται με ξεπρεσάρισμα της κάθε κορώνας από το διαφορικό και πρεσάρισμα του επιθυμητού συνδυασμού. Βέβαια υπάρχει και η επιλογή αγοράς καινούργιου σετ από την Peugeot.

Το αποτέλεσμα ήταν να πάρουμε και τη νίκη στην κατηγορία μας στο σπριντ, μιας και στην ανηφορική διαδρομή κέρδισε αρκετά σε τράβηγμα. Το μεγάλο μειονέκτημα είναι η αυξημένη κατανάλωση που έχω από δω και πέρα στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου.


01/09/03

Εγκέφαλος Peugeot Sport

Μετά από μια μικρή περιπέτεια και ένα... κλειδωμένο εγκέφαλο ενος 106 gti, φορέθηκε "αναγκαστικά" ο εγκέφαλος της Peugeot Sport στο 106. Αυτό έγινε την προηγούμενη ημέρα του Ράλι Σπριντ της Θεσσαλονίκης. Κατά τη... σύντομη διάρκεια του σπριντ δεν μπόρεσα να καταλάβω διαφορά στην απόδοση, όμως με τον καιρό είδα ότι το αμάξι έχει κερδίσει σε ροπή, παρόλο που δεν φοράει ελεύθερη εισαγωγή αέρα. Το καλό με την λύση της Peugeot Sport είναι ότι δεν θα ανησυχούμε για ... παρενέργειες, ενώ δε θα χρειαστεί αλλαγή όταν με το καλό φορεθούν και οι εκκεντροφόροι του GrA.


15/06/03

Παρουσίαση

Το αυτοκίνητο είναι ένα Peugeot 106 Rallye 16v (1600cc). Είναι το προσωπικό αυτοκίνητο του Νίκου και αυτό σημαίνει ότι θα χρησιμοποιήται και ως καθημερινό μέσο μεταφοράς. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχουν ορισμένοι συμβιβασμοί ως προς το "αξιόμαχο" του αυτοκινήτου, όμως στην πρώτη χρονιά συμμετοχής δεν ενδιαφέρουν τα αποτελέσματα όσο η εμπειρία.

Το αυτοκίνητο έχει τις προδιαγραφές του Gr.N και σε σχέση με ένα 106 που βγαίνει από το εργοστάσιο της Peugeot, έχει μπει μια εξάτμιση OMP Gr.N και αλλάχθηκαν τα υλικά τριβής των δισκόφρενων. Έχουν μπει δισκόπλακες και τακάκια της CTF και πάλι προδιαγραφών GrN.

Στον τομέα της ανάρτησης δόθηκε μεγαλύτερη προσοχή και βάρος στα έξοδα. Μπροστά βρίσκονται γραμμικά ελατήρια 280 lbs σε ρυθμιζόμενα πιατέλα. Πίσω μπήκαν ράβδοι στρέψης 22mm και όλα αυτά είναι της Peugeot Sport. Τα αμορτισερ είναι Bilstein Gr.N

O εξοπλισμός ασφαλείας είναι όλος από τη Sparco, όπως ο ρουχισμός και τα κράνη.

Μόνο με αυτές τις βελτιώσεις το αυτοκίνητο δύσκολα μπορεί να χαρακτηριστεί "αγωνιστικό" ιδίως στον κινητήρα και τη μετάδοση. Οι επόμενες βελτιώσεις που προγραμματίζονται είναι :

  • Εγκέφαλος Peugeot Sport
  • Κοντό κορονοπήνιο
  • Αύξηση συμπίεσης

    Σε όλα αυτά προσθέστε και το επιπλέον βάρος που δίνει το ράδιο και το Α/C καθώς και την έλλειψη service και θα έχετε τη συνολική εικόνα της συμμετοχής μας σε κάθε αγώνα !


    29/04/03


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007